#1
Hoi,
Zo, ik heb net echt een enorm brok basecoke gerookt in één keer. Ik hoorde bellen rinkelen, waarover je mensen die coke injecteren vaak over hoort: als je een grote shot zet, dat je dan bellen hoort rinkelen in je oren. Dat had ik dus ook, maar ik rookte het. Een enorm blok, zeg maar 5 x 7 mm, in één flinke hijs geïnhaleerd terwijl het blok door een gigantische vlam van een volle aansteker op z'n hoogste stand werd verhit zodat het vloeibaar en daarna rook werd. Ik exhaleerde gewoon een huge cloud of smoke. Damn huge. Gewoon een megagrote wolk!
Wat is de hoogste dosis cocaIne die jij in één keer hebt ingenomen? Hoeveel gram (geschat of gewogen...) of hoeveel bij hoeveel cm/mm het blokje? Ik bedoel hier basecoke, maar hydrochloride - snuif - is ook wel interessant.
Het effect was zo overweldigend dat het bijna niet leuk meer was! Zo, pff, ik ga ff bijkomen, want het is nog maar een paar minuten geleden.
Grtz,
fnea op basecoke
Zo, ik heb net echt een enorm brok basecoke gerookt in één keer. Ik hoorde bellen rinkelen, waarover je mensen die coke injecteren vaak over hoort: als je een grote shot zet, dat je dan bellen hoort rinkelen in je oren. Dat had ik dus ook, maar ik rookte het. Een enorm blok, zeg maar 5 x 7 mm, in één flinke hijs geïnhaleerd terwijl het blok door een gigantische vlam van een volle aansteker op z'n hoogste stand werd verhit zodat het vloeibaar en daarna rook werd. Ik exhaleerde gewoon een huge cloud of smoke. Damn huge. Gewoon een megagrote wolk!
Wat is de hoogste dosis cocaIne die jij in één keer hebt ingenomen? Hoeveel gram (geschat of gewogen...) of hoeveel bij hoeveel cm/mm het blokje? Ik bedoel hier basecoke, maar hydrochloride - snuif - is ook wel interessant.
Het effect was zo overweldigend dat het bijna niet leuk meer was! Zo, pff, ik ga ff bijkomen, want het is nog maar een paar minuten geleden.
Grtz,
fnea op basecoke
