Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBloedprikken

Bloedprikken

6 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
D
DieuwertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey,

Ik moet deze week bloed prikken (van mn ma morgen..) maar ik heb vandaag nog sos op..

Is dat te zien bij een standaart bloedonderzoek??

En zo ja dan heeft de dokter beroepsgeheim toch??

Ik hoop dat ik snel een reactie krijg:)
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#2
ehm, daar wordt niet op onderzocht als dat neti is aangegeven.
en de dokter heeft inderdaad beroepsgeheim.
B
BlackoutLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat is de reden van het prikken? Als je ma het heeft aangevraagd en jij bent minderjarig, dan kan ze het te horen krijgen.
t
thunder-droopyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ondergewicht, je zit toch niet teveel aan de drugs he...??? want daar kun je aardig van afvallen. ( niet lullig bedoelt hoor! )
je arts heeft idd een beroepsgeheim, als jij hem iets in vertouwen verteld heeft hij/zij dat voor zich te houden!
zo te horen krijg je een alg. bloedonderzoek en daarin wordt meestal alleen gekeken naar waarden van hormonen suikers etc....
suc6.
n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#5
ehm, dat weet ik niet, volgens mij vanaf 16 mag er al niets meer vertelt worden, denk ik
D
DieuwertjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Blackout zei:
Wat is de reden van het prikken? Als je ma het heeft aangevraagd en jij bent minderjarig, dan kan ze het te horen krijgen.
Klik om te vergroten...
reden van het prikken is dat ik onderhand 10 kilo ndergewicht heb.. maar er word niet speciaal naar dat gezocht..

Ze heeft het aangevraagd maar er zijn al meer dingen die hij niet heeft verteld aan mn moeder over mij dusja k weet het niet.
D
DieuwertjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
thunder-droopy zei:
ondergewicht, je zit toch niet teveel aan de drugs he...??? want daar kun je aardig van afvallen. ( niet lullig bedoelt hoor! )
je arts heeft idd een beroepsgeheim, als jij hem iets in vertouwen verteld heeft hij/zij dat voor zich te houden!
zo te horen krijg je een alg. bloedonderzoek en daarin wordt meestal alleen gekeken naar waarden van hormonen suikers etc....
suc6.
Klik om te vergroten...
Okee dan dankjewel, dat is mooi..

Ik denk dat ik sowieso vantevoren zal zeggen dat ik het laatst weleens gedaan heb en of dat invloed heeft op de test.
En de uitslag via mn mobiel te vertellen haha

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."