Probleem? Misschien dat je gewoon even van de coke af moet blijven. Want volgens mij heb je last van tolerantie.
#2
Sinds vorige zomer gebruik ik regelmatig coke.
Ik doe dit niet zoveel, namelijk 1/2 op een maand, soms minder.
Maar wat ik de laatste tijd merk, is dat ik "moe" word. Ik heb totaal geen goesting voor te feesten, ga liever zitten ergens te chillen. Ik word pissig, kan niet tegen de drukte.
Ik wil gewoon gaan zitten, ik krijg er zelf geen praatkick meer van, ik vind het zelfs irritant wanneer er zo'n zatte mensen tege jou een uitleg komen doen.
Heeft iemand nog dit probleem?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.