#1
Ik heb het over "onschuldig" versneden coke met bijvoorbeeld lidocaine of manitol. Of gewoon poedersuiker. Ik bedoel, ik snap dat de concentratie cocaine dan veel lager is, ik ben ook niet gek.
Maar stel, je hebt een gram pure (Ik zeg maar 100%, maar ik bedoel puurst chemisch mogelijk)
En je hebt een gram versneden coke, van bijv. 50% (50% suiker/lido/manitol).
Je maakt een lijntje van 50 mg pure, en je snuift hem op. En daarna een lijntje van 100 mg versneden. Waarom is dat 100 mg lijntje dan minder "hard" dan het eerste lijntje? Veel mensen zeggen dat versneden coke meteen troep is, het een ander (kut) gevoel heeft, etc. Waarom? Het blijft toch cocaine, maar gemixt met andere troep? Maar als je gewoon pure manitol gaat snuiven merk je ook geen reet, waarom beinvloedt manitol dan de werking van je sos?
Maar stel, je hebt een gram pure (Ik zeg maar 100%, maar ik bedoel puurst chemisch mogelijk)
En je hebt een gram versneden coke, van bijv. 50% (50% suiker/lido/manitol).
Je maakt een lijntje van 50 mg pure, en je snuift hem op. En daarna een lijntje van 100 mg versneden. Waarom is dat 100 mg lijntje dan minder "hard" dan het eerste lijntje? Veel mensen zeggen dat versneden coke meteen troep is, het een ander (kut) gevoel heeft, etc. Waarom? Het blijft toch cocaine, maar gemixt met andere troep? Maar als je gewoon pure manitol gaat snuiven merk je ook geen reet, waarom beinvloedt manitol dan de werking van je sos?
