Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaarom is versneden cocaine minder leuk?

Waarom is versneden cocaine minder leuk?

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb het over "onschuldig" versneden coke met bijvoorbeeld lidocaine of manitol. Of gewoon poedersuiker. Ik bedoel, ik snap dat de concentratie cocaine dan veel lager is, ik ben ook niet gek. :grin:

Maar stel, je hebt een gram pure (Ik zeg maar 100%, maar ik bedoel puurst chemisch mogelijk)

En je hebt een gram versneden coke, van bijv. 50% (50% suiker/lido/manitol).

Je maakt een lijntje van 50 mg pure, en je snuift hem op. En daarna een lijntje van 100 mg versneden. Waarom is dat 100 mg lijntje dan minder "hard" dan het eerste lijntje? Veel mensen zeggen dat versneden coke meteen troep is, het een ander (kut) gevoel heeft, etc. Waarom? Het blijft toch cocaine, maar gemixt met andere troep? Maar als je gewoon pure manitol gaat snuiven merk je ook geen reet, waarom beinvloedt manitol dan de werking van je sos?
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je nuisslijmvlies neemt niet alles op wat je snuift. Hoe meer troep er in zit hoe vaker je moet snuiven en hoe minder stof in je bloedbaan komt. met coke tot 50/50 zal het nog wel mee vallen maar als je daaronder komt snuif je zo een gram weg en dan voel je je nog lang niet zo lekker als dat je 0,25 van goeie kwaliteit op hebt.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
omdat je van die lidocaine en consoorten ook een gevoel krijgt!!!
een KUTGEVOEL!!!
caffeine net hetzelfde.
manitol ed niet maar er zitten meer caine's in cocaine dan manitol... :)
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waarom versnijden dealers het dan met dingen die je een kutgevoel geven? Als ik zelf dealer was zou ik gewoon zoveel mogelijk willen verkopen en de klanten een zo lekker mogelijk gevoel geven (Zodat ze voor meer terugkomen). Flikker er gewoon manitol, meel of poedersuiker in :P
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ga dealen dan, misschien doen ze wat het makkelijkst is, als jij er poedersuiker door gooit proeven de mensen dit echt wel hoor.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
gNuxx zei:
Ga dealen dan, misschien doen ze wat het makkelijkst is, als jij er poedersuiker door gooit proeven de mensen dit echt wel hoor.
Klik om te vergroten...

Ja, nou en? Alsof ze al niet dondersgoed weten dat het versneden is. Iedereen die denkt dat die puur snuift voor minder dan 100/g is niet goed bij z'n hoofd :tearsofjoy: .

Ik ga niet dealen om 2 redenen; Ik heb geen zin in celstraf, en ik zou niet eens aan veel coke kunnen komen.. veel een partydealer, anuspoeder, dat dan verder versnijden (Ik zou er gewoon bakmeel in mieteren), of een paar gram (bijna) pure van een kerel die het cleant en voor monsterprijzen verkoopt, dan zou ik als een kneus op feestjes voor een paar tientjes problemen riskeren, nee dankje...
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#7
Angramar Temenos zei:
gNuxx zei:
Ga dealen dan, misschien doen ze wat het makkelijkst is, als jij er poedersuiker door gooit proeven de mensen dit echt wel hoor.
Klik om te vergroten...

Ja, nou en? Alsof ze al niet dondersgoed weten dat het versneden is. Iedereen die denkt dat die puur snuift voor minder dan 100/g is niet goed bij z'n hoofd :tearsofjoy: .

Ik ga niet dealen om 2 redenen; Ik heb geen zin in celstraf, en ik zou niet eens aan veel coke kunnen komen.. veel een partydealer, anuspoeder, dat dan verder versnijden (Ik zou er gewoon bakmeel in mieteren), of een paar gram (bijna) pure van een kerel die het cleant en voor monsterprijzen verkoopt, dan zou ik als een kneus op feestjes voor een paar tientjes problemen riskeren, nee dankje...
Klik om te vergroten...

Angramar Temenos de socialistische kapitalistische world of warcraft ICT cokedealer die psychedelica leuker vindt :stoned:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
Flikker er gewoon manitol, meel of poedersuiker in
Klik om te vergroten...

Dood aan Angramar Temenos dus :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."