Heeft ook het voordeel dat de boel dus onversneden is, dus dan heb je veel betere coke.
#2
Bedankt voor de tip. Als het me nog een keer gebeurd zal ik het eens proberen, voor 3/4 gram is het me iets teveel moeite.
#3
Sommige van jullie hebben het vast wel eens meegemaakt. Je hebt je met manitol versneden coke een paar weken te lang laten liggen en nu is het een grote kleverige geelachtige rotzooi geworden. Iemand tips om dit weer snuifbaar te maken of kan ik het net zo goed weggooien?
#4
Even een flesje aceton halen, die goeie kwaliteit is.
Bij de drogist hier verkopen ze van het merk CPP die is goed.
Je moet je spul goed fijn hakken en dan in een schoon glas gooien, hierbij een scheutje aceton (dit hoeft niet veel te zijn) roer dit goed door en schenk je mengsel door een koffiefilter, in het filter blijft nu je coke achter en de aceton neemt het vocht en veel manitol mee.
Je achter gebleven coke kon je nu uitleggen op een spiegel zodat de aceton die er nog in zit kan verdampen, na een paar uur is het droog en kun je genieten van een heerlijke snuif