Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCoke versneden met manitol kleverig geworden.

Coke versneden met manitol kleverig geworden.

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft ook het voordeel dat de boel dus onversneden is, dus dan heb je veel betere coke.
D
Dikke TheoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bedankt voor de tip. Als het me nog een keer gebeurd zal ik het eens proberen, voor 3/4 gram is het me iets teveel moeite.
D
Dikke TheoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sommige van jullie hebben het vast wel eens meegemaakt. Je hebt je met manitol versneden coke een paar weken te lang laten liggen en nu is het een grote kleverige geelachtige rotzooi geworden. Iemand tips om dit weer snuifbaar te maken of kan ik het net zo goed weggooien?
4
4 fmpLid
01-01-2024, 00:00
#4
Even een flesje aceton halen, die goeie kwaliteit is.
Bij de drogist hier verkopen ze van het merk CPP die is goed.

Je moet je spul goed fijn hakken en dan in een schoon glas gooien, hierbij een scheutje aceton (dit hoeft niet veel te zijn) roer dit goed door en schenk je mengsel door een koffiefilter, in het filter blijft nu je coke achter en de aceton neemt het vocht en veel manitol mee.

Je achter gebleven coke kon je nu uitleggen op een spiegel zodat de aceton die er nog in zit kan verdampen, na een paar uur is het droog en kun je genieten van een heerlijke snuif :hearteyes:

Succes!!
A
Amorii_xLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inhoud post door moderator gewist.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Amorii_x zei:
Inhoud gewist vanwege dealgedrag.
Klik om te vergroten...

Verbannen enzo, topic laat ik verder open.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja jou zien we waarschijnlijk niet meer terug :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."