Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumszin...

zin...

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
H
HDALid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo,

De "anciens"op dit forum zullen mij misschien nog herinneren van vroeger, ik ben HDA uit België en inmiddels 3,5 jaar gestopt met coke (en ook al 2 jaar gestopt met roken, maar dit terzijde :beer: )
Ik heb een vaste relatie, sinds bijna 3 jaar, en heb met deze prachtvrouw ook een huis gekocht.

Ik ben vanavond alleen thuis, de vriendin is gaan stappen met een vriendin.
Ik heb zo'n ongelofelijke goesting in coke... Geen schrik, ik ga niets kopen, maar ik wou met jullie delen dat het héél soms zo verdomd moeilijk is om aan de goesting te weerstaan. Het lekkere gevoel van een lijn en dan lekker teksten tikken op de pc en jezelf geweldig vinden... Biertje er bij en gaan met die banaan, tot 's morgens vroeg.

Enfin. Wees gerust, ik zal niet hervallen, ik weet wat ik op het spel zet mocht ik het wel willen, maar toch had ik niet verwacht dat na al die tijd de goesting er nog altijd zou zijn.

De groeten aan iedereen en tot nog eens.

HDA :rockband:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
blijf baas van jezelf!

goedzo!

fijne avond! :)
T
TalecLid
01-01-2024, 00:00
#3
nice man, blijven volhouden zou ik zo zeggen :wink:

peace out
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Keep up the good work.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."