#1
denk niet dat je een cocaplant in nederland echt goed zou kunnen kweken eigenlijk. ze groeien voornamelijk op bergen in zuid amerikaanse landen...dat klimaat is niet zo makkelijk te creeeren denk ik.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."