Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumss0s, denk dat ik bedonderd wordt? kwa mix

s0s, denk dat ik bedonderd wordt? kwa mix

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
j3llyguyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey mensen,

De titel zegt het al, maar ik ben er niet zeker van, hier is mijn verhaal.
Ik kom een paar weken geleden aan bij die jongen, (ken hem verder niet) en vroeg of hij ook ongemixt had. Natuurlijk zegt hij, (is bijna nergens). Ik betaal 5 euro meer en krijg het mee.

Bij het openmaken was het al wat anders, erg plakkerig en moeilijk klein te maken.
Na het gebruiken voeldde ik me niet zoals normaal met sos. veel hartkloppingen, het was erg heftig spul. Ook na een half uur MOEST ik meer hebben anders was ik ongewoon chagerijnig. Heb ik normaal nooit.

Een week later haalt mijn maat haalt, ''de gewone'' die was wel goed te doen.

Nou vandaag kom ik er weer en vroeg naar de normale met in het achterhoofd de gedachte dat die duurdere gemixed is met iets wat ik misschien niet wil hebben.

Krijg ik weer de ''pure'' in me handen met de mededeling dat hij me een keertje matst want normaal is het 5 euro duurder. Dus ik heb deze keer ook voor normale betaald.

Ik vertrouw het niet helemaal en ik wil wat meer duidelijkheid. Ik ben zelf een groot kenner van verschillende midellen maar kan het gevoel niet helemaal plaatsen. Het heeft wat weg van mdma maar dat is het niet. Ook las ik ergens dat het welleens word vermengd met heroïne of ket om zogenaamd junky's te werven. Iemand hier meer ervaring mee? Weet het bijna zeker maar wil graag weten wat jullie ervan denken.

Alvast bedankt,

J3llyguy
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hé j3llyguy,

Tsja, dit soort dingen kun je meemaken. Enige manier om er achter te komen is het te laten testen (www.drugs-test.nl).

Hoe was de smaak/het gevoel in je neus? brandde het heel erg? Of juist niet?

Wat voor gevoel kreeg je ervan? Oppeppend? of juist een roes?

Het werven van junkies wat je noemt gebeurt in Nederland volgens mij bijna nooit, dus de kans is groter dat hij je gewoon iets anders verkocht heeft of versneden met iets anders. Puur om meer winst te maken.

Als je keta in kleine hoeveelheden neemt kan het oppeppend werken, maar zodra je wat meer neemt gaat het juist weer remmend werken. Dat merk je ook tijdens het lopen enzo (robot-walk). Keta werkt heel erg verdovend, dus als er keta in gezeten heeft heb je waarschijnlijk ook een heel erg verdoofde neus en keelholte gehad. Dat kun je herkennen aan de zoutachtige structuur, ook smaakt het een beetje zoutig en het voelt als een tandartsverdoving achterin je mond.

Heroine snuiven heb ik geen idee van hoe het voelt, dat heb ik gelukkig nog nooit gedaan :wink:

Het 'craving' effect (continue drang om bij te nemen) is niet heel raar, dat heeft bijna iedereen met coke. Het zou dus ook gewoon kunnen dat je voorheen altijd veel minder sterke coke had en dat het nu gewoon zuiverder was en hij dus wel de waarheid sprak.

Heb je wel eens speed geprobeerd? Dat zou het namelijk ook kunnen zijn. Verse speed is plakkerig en moet eerst gedroogd worden voor je het makkelijk kunt klein maken en snuiven. Daarvan blijf je ook veel langer wakker dan met coke en ik persoonlijk krijg er ook sneller hartkloppingen van. Als het speed is geweest heeft het waarschijnlijk ook veel meer gebrand in je neus.

Ik zou het eens laten testen, dan weet je het zeker.
j
j3llyguyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt ik ga het inderdaad laten testen, het is zonde om weg te gooien en voor eventueel verder in de toekomst kan ik er baat bij hebben.

Ik heb speed al vaker gedaan maar dat is ondertussen al heel lang geleden. Het kan inderdaad dat me lichaam hier wat feller op reageert ook met het graag meer willen omdat ik het vroeger regelmatig deed.

Ik zal de testuitslag later ook nog toevoegen aan dit topic.

Alsnog hartstikke bedankt!! :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je coke haalt bedonder je jezelf al in mijn ogen..
Altijd troep met veel mixjes of a puur en alleen maar mix etc..
Zoiezo testen als het toch genomen word eerst!
Wees voorzichtig ermee.

Peace
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja top, ben benieuwd wat het nou is!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."