#1
Hey mensen,
De titel zegt het al, maar ik ben er niet zeker van, hier is mijn verhaal.
Ik kom een paar weken geleden aan bij die jongen, (ken hem verder niet) en vroeg of hij ook ongemixt had. Natuurlijk zegt hij, (is bijna nergens). Ik betaal 5 euro meer en krijg het mee.
Bij het openmaken was het al wat anders, erg plakkerig en moeilijk klein te maken.
Na het gebruiken voeldde ik me niet zoals normaal met sos. veel hartkloppingen, het was erg heftig spul. Ook na een half uur MOEST ik meer hebben anders was ik ongewoon chagerijnig. Heb ik normaal nooit.
Een week later haalt mijn maat haalt, ''de gewone'' die was wel goed te doen.
Nou vandaag kom ik er weer en vroeg naar de normale met in het achterhoofd de gedachte dat die duurdere gemixed is met iets wat ik misschien niet wil hebben.
Krijg ik weer de ''pure'' in me handen met de mededeling dat hij me een keertje matst want normaal is het 5 euro duurder. Dus ik heb deze keer ook voor normale betaald.
Ik vertrouw het niet helemaal en ik wil wat meer duidelijkheid. Ik ben zelf een groot kenner van verschillende midellen maar kan het gevoel niet helemaal plaatsen. Het heeft wat weg van mdma maar dat is het niet. Ook las ik ergens dat het welleens word vermengd met heroïne of ket om zogenaamd junky's te werven. Iemand hier meer ervaring mee? Weet het bijna zeker maar wil graag weten wat jullie ervan denken.
Alvast bedankt,
J3llyguy
De titel zegt het al, maar ik ben er niet zeker van, hier is mijn verhaal.
Ik kom een paar weken geleden aan bij die jongen, (ken hem verder niet) en vroeg of hij ook ongemixt had. Natuurlijk zegt hij, (is bijna nergens). Ik betaal 5 euro meer en krijg het mee.
Bij het openmaken was het al wat anders, erg plakkerig en moeilijk klein te maken.
Na het gebruiken voeldde ik me niet zoals normaal met sos. veel hartkloppingen, het was erg heftig spul. Ook na een half uur MOEST ik meer hebben anders was ik ongewoon chagerijnig. Heb ik normaal nooit.
Een week later haalt mijn maat haalt, ''de gewone'' die was wel goed te doen.
Nou vandaag kom ik er weer en vroeg naar de normale met in het achterhoofd de gedachte dat die duurdere gemixed is met iets wat ik misschien niet wil hebben.
Krijg ik weer de ''pure'' in me handen met de mededeling dat hij me een keertje matst want normaal is het 5 euro duurder. Dus ik heb deze keer ook voor normale betaald.
Ik vertrouw het niet helemaal en ik wil wat meer duidelijkheid. Ik ben zelf een groot kenner van verschillende midellen maar kan het gevoel niet helemaal plaatsen. Het heeft wat weg van mdma maar dat is het niet. Ook las ik ergens dat het welleens word vermengd met heroïne of ket om zogenaamd junky's te werven. Iemand hier meer ervaring mee? Weet het bijna zeker maar wil graag weten wat jullie ervan denken.
Alvast bedankt,
J3llyguy