#1
Drugs gebruiken voor school is het domste wat je kan doen.
Buiten dat het je school prestaties verneukt en kans hebt om gepakt te worden (en dan word politie ingelicht en/of je ouders) is het ook gewoon niet leuk. Je kan niet doen waar je zin in hebt, je hebt geen chille bank waar je op kan zitten en je moet hele tijd bezig zijn met die saaie docenten.
Het is beter om te gebruiken als je echt vrij bent. In het weekend of iets dergelijks.
peace
Buiten dat het je school prestaties verneukt en kans hebt om gepakt te worden (en dan word politie ingelicht en/of je ouders) is het ook gewoon niet leuk. Je kan niet doen waar je zin in hebt, je hebt geen chille bank waar je op kan zitten en je moet hele tijd bezig zijn met die saaie docenten.
Het is beter om te gebruiken als je echt vrij bent. In het weekend of iets dergelijks.
peace