#1
Ik hou echt totaal niet van uppers. Coke kan dan nog net, maar als ze er caffeine of speed doorheen mengen vind ik t echt niet meer relaxed.
ik heb 10 jaar geleden een tijd speed gebruikt. en de meeste mensen ontwikkelen daardoor een tolerantie, maar bij mij had t juist t omgekeerde effect en nu ben ik overdreven gevoelig voor amfetamine en cafeïne. Dus als iemand t daarmee versnijdt, is echt m'n hele coke verpest
ik heb 10 jaar geleden een tijd speed gebruikt. en de meeste mensen ontwikkelen daardoor een tolerantie, maar bij mij had t juist t omgekeerde effect en nu ben ik overdreven gevoelig voor amfetamine en cafeïne. Dus als iemand t daarmee versnijdt, is echt m'n hele coke verpest