Mijn geestelijke trek heb ik aardig onder controle
Moet zeggen heb ook aan me dokter 4x daags 15mg baklofen gevraagd
En gekregen dit werkt bij mij super het is een spier verslapper
Maar een bijwerking is dat het de trek naar alcohol en cocaine dempt
Heb ook afstand bepaalde 'vrienden' genomen
Geen alcohol of drugs in huis
Al de mensen die me wat konden leveren geblokt en verwijderd van tel
Moet zeggen door de weeks gaat helemaal perfect
Maar weekend vrijdag ochtend begint me verslaafde brein al te roepen
Aah joh alleen paar biertjes kan wel geen coke
En dat blijft male. Wat ik ook doe heb weleens overal post its geplakt
Met de woorden VANDAAG NIET!
De medische wereld erkent het GVD niet maar het is geen tijdelijk probleem verslaving het is hetzelfde als een chronische ziekte het gaat nooit weg kan altijd se kop opsteken
Je hebt gewoon levenslang en je moet er altijd tegen blijven vechten anders verlies je alweer
Mijn neus is rustig maar heb hem echt omseep geholpen dokter heeft vandaag gekeken en geneten
Totaal cm weg 7,5 bij 2cm het puntje is nog maar een millimeter dik schat die die kan je so heen en weer bewegen
Er kwam net weer wat uit ik plaats het in een spoiler
WEES GEWAARSCHUWD IS NIET NIETS 2€ munt om de grote aan te duiden
Wat ik dus zo enorm ernstig vind aan mijn gedachten
Alles heb ik kapot gesnoven
De schaamte die voel voor dingen die ik heb gedaan
Dokter teleur gesteld ging weken goed en dan in 1 x alles verrot gesnoven
In een half jaar 30.000€ opgesnoven
Maar toch blijft er dat stemmetje wat heel sneak steeds ff roeps coke coke coke!