Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs Coke niet mijn ding?

Is Coke niet mijn ding?

9 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
T
TimDmazingLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi DF,

Vraagje...

Ik heb nu een paar x coke gebruikt, alleen en met vrienden en heb t gevoel dat het weinig effect op mij heeft. Ik heb verschillende hoeveelheden geprobeert, van een puntje tot 1 gram op een avond.

Ik merk wel dat wanneer ik er goed bij gedronken heb ik mij minder dronken voel en makkelijker de nacht over sla dan nuchter, maar de verhalen die ik vaak hoor over het onoverwinnelijk voelen en mega veel zelfvetrouwen hebben kan ik niet plaatsen. Mijn maten hebben dat gevoel wel en we gebruiken dezelfde sos.

Kan het zijn dat ik er gewoon minder gevoelig voor ben?

Klein beetje rand informatie:
ik gebruik zo nu en dan MDMA (hier ga ik wel onwijs lekker op)

Ik ben en leef gewoon gezond, maar heb geen topconditie.

Ik heb de diagnose ADD, kan dat er nog mee te maken hebben?

Mijn vrienden gebruiken al heel lang en vrij vaak, ik pas sinds een jaar en ongeveer 1x per maand is vaak.

Thnx voor het meedenken :)
T
TimDmazingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dacht ook misschien een kwaliteits dingetje, maar mijn maten zweren er bij en die gaan al heel wat jaartjes mee.:grimacing:
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn eerste gedachte is dat het gewoon geen goeie sosa was. Als je een gram op een avond wegwerkt en je gaat niet hard dan moet je misschien andere dealer zoeken.

Maar, then again, heb ik ook wel beetje hetzelfde. Ik voel meestal ook niet zo heel veel van coke, ben meer op die PEP dingen. Cheaper, meer effectief, werkt langer, zit meestal minder kk zooi in.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#4
TimDmazing zei:
Dacht ook misschien een kwaliteits dingetje, maar mijn maten zweren er bij en die gaan al heel wat jaartjes mee.:grimacing:
Klik om te vergroten...
Hm. Tja. Als je coke niks vind (wat goed is, dure overrated troep, veel eu voor een paar uur plezier rot op g) kan je beter gwn klein beetje speed nemen tijdens een chilling.
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hmm, kwaliteitsvolle goeie coke zou ik niet zomaar overrated noemen.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#6
Sofia87 zei:
Hmm, kwaliteitsvolle goeie coke zou ik niet zomaar overrated noemen.
Klik om te vergroten...
Voor de prijs, zeker wel. Plus hoe lang het werkt is echt belachelijk kort voor een stimulant in my opinion, wat heb je er aan als het maar een half uur werkt en je daarna nog meer moet nemen?

Iets als keta snap ik wel, dat ligt anders. Maar ik vind dat een stimulant wel consistent moet werken en tenminste ook nog cost-efficient moet zijn
T
TimDmazingLid
01-01-2024, 00:00
#7
$crim zei:
Voor de prijs, zeker wel. Plus hoe lang het werkt is echt belachelijk kort voor een stimulant in my opinion, wat heb je er aan als het maar een half uur werkt en je daarna nog meer moet nemen?

Iets als keta snap ik wel, dat ligt anders. Maar ik vind dat een stimulant wel consistent moet werken en tenminste ook nog cost-efficient moet zijn
Klik om te vergroten...

Dit beschrijft eigenlijk precies waar ik achter wil komen. Het effect wat ik voel kan ik op een goedkopere manier ook krijgen, maar waarom lijken anderen er helemaal "gelukkig" van te worden. De snats die wij nemen komt vaak uit t zelfde pakje dus er zal geen kwaliteitsverschil zijn op dat moment.
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#8
TimDmazing zei:
Dit beschrijft eigenlijk precies waar ik achter wil komen. Het effect wat ik voel kan ik op een goedkopere manier ook krijgen, maar waarom lijken anderen er helemaal "gelukkig" van te worden. De snats die wij nemen komt vaak uit t zelfde pakje dus er zal geen kwaliteitsverschil zijn op dat moment.
Klik om te vergroten...
Iedereen reageert anders op drugs. Ik voel bijvoorbeeld niet zo heel veel van opiaten omdat ik hier niet gevoelig voor ben. Andere mensen weer wel, thus worden ze junkies.
T
TimDmazingLid
01-01-2024, 00:00
#9
$crim zei:
Iedereen reageert anders op drugs. Ik voel bijvoorbeeld niet zo heel veel van opiaten omdat ik hier niet gevoelig voor ben. Andere mensen weer wel, thus worden ze junkies.
Klik om te vergroten...

Als t zo eenvoudig is moet ik mij er maar bij neerleggen. Scheelt wel in de portomonee
S
Sofia87Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, ik snap jouw redenering.
Maar bij kwaliteitsvolle coke hoef je niet elk half uur bij te snuiven. Ik doe met een lijntje zo’n 2 uur.

Met keta heb ik niet zoveel ervaring, dus daar kan ik niet over meespreken.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."