#1
Zo dit is mijn relatie met cocaïne
Ze overmeesterd me met al haar energie krachten witte lingerie witte hakken, ik kan goed met haar lachen.Ze is sexy ze maakt me strakker!altijd beleefd ik ontferm haar met heel me geest,neem der overal mee naar buiten ze is overal aanwezig,ik respecteer haar als geen ander! 9 jaar een relatie met der,heb alles voor der over! Ze maakt me blij droevig somber ze is f*cking heet ze is een wonder! Ik wil der laten maar ik ken niet zonder! Ze smaakt te lekker niet te soft niet te sterk,soms smaakt ze te bitter ik heb haar t liefst naturel,zonder lipgloss of glitter..
Dan nu, wat ik zelf ervaar...met dagelijks gebruik van coke,
Drugs is kunst, het is een kunst om eruit te komen, enkel dan bent je geslaagd en hebt je succes erin behaald..
ik schrijf wel eens Waneer ik gebruikt hebt, ik deel 't graag...
het leven is overweldigend en adembenemend, soms rijdt ik buiten om 5 uur in de morgen om te kijken of iedereen slaapt, en iedereen slaapt..ik wil niet slapen ik houdt niet van slapen,ik weet niet meer hoe het voelt om wakker te worden in de armen van je vrouw,slik slaapmiddelen om paar uurtjes tot rust te komen,onrust die ik ga compenseren met nog meer onrust, ik had 2 keuzes, me zelf beroven van t leven en in het vagevuur uitzitten,of de zwaarste weg belopen, zijn enkelen die dat mogen ervaren maar die kunnen het niet na vertellen omdat hun niet de uitverkoren zijn en ik ken 't je vertellen het is een éternal fire, 9 jaar aan de drugs meerdere malen keren me zelf zwaar gedrogeerd tot ik bloed kotste, ik ben het zat en ook weer niet.Ik overlijd niet. Waarom vraag ik me vaak af? God heeft mij uitgekozen ?,ik maak dagelijks contact met t Universum, ik ben hier om verdwaalde zielen op t juiste pad te krijgen die vervolgens later ook mensen gaan helpen. Er is niks mooiers dan iemand van de dood af te helpen dat voedt mij om voort te zetten en de hoop niet op te geven!. Je moet het leven's succes verdienen en dat verschilt per persoon wat die aan kan, elke dag aan de cocaïne ken jij je voorstellen hoe die gene is? Onmogelijk en dat is een uitdaging voor mij om het wel mogelijk te maken in een positieve zin,wat negatief is positief, black is white., psychiatrische schreef mij "Seroquel" voor, best een sterk medicijn maar het kreeg mij niet kapot te maken.. me geest is zo sterk,dat ik ermee ging experimenteren door te gaan mediteren.Zo slecht! Jonge hulp zoekende patiënten dat soort medicatie voor te schrijven,je hoort enkel te mediteren,yoga te bemeesteren en fitnessen!.,Antipsychoticum maakt van mensen tijdbommen die bij onthouding kunnen ontploffen, helaas is dat mij overkomen,ik ben blij dat ik dit mee maak, want het hoort bij het leven het is wat je ermee doet! Lachen en gezellig mee met de rest mee doen is niets voor mij,mij zie je niet meer lachen, mensen offeren hun leven op voor ons,ik voel de verdriet..maar ik houdt 't onder druk en dwang.., door 't dwangmatige gevoel,voel ik me niet vrij alles gaat automatisch , wat zou er gebeuren als iedereen bij bewust zijn zal zijn? Niemand die meer slaapt of gaat werken verdwaald opzoek naar iets maar wat?? Vraag ik me ik ook af,ik ben met iedereen bevriend tegen me "vijand" ben ik iets vriendelijker want die kan je beste vriend worden! Vage gedachten zal je denken,er kan een persoon op je pad komen die jou meer kan vertellen en je aanvoelen dan een persoon die je al 10 jaar kent, iedereen doet alles voor ze eigen profijt niemand is te vertrouwen? mensen zijn EGO's en terecht anders overleef je het niet, ze vergeten alleen dat ze slachtoffers maken en dat keurt 't Universum niet goed, in het natuur is 't terug trekken, vechten of bevriezen,een leeuwin in de jungle vecht ook voor haar welpen maar als ze geen prooi kan vinden om haar lust te voeden., dan eet ze haar eigen baby's op! En alles wat ik vertel daar leer ik zelf ook nog van!,om me zelf te te ontwikkelen ,ik zelf ben nog in training!
Het is hoe je ermee omgaat, maar het blijft een drugs, na verloop van tijd gaat het jou overmeesteren, en hebt je eigenlijk er niets meer aan, met andere woorden.. je hebt alles eruit gehaald wat er te behalen viel... het is een meedogenloze drugs, heel raar want je haat het zo erg maar tegelijkertijd heb je niet in de gaten dat je het toch weer doet dag in dag uit, ken nergens meer chillen Zonder coke, weetje Waneer het Fucked up is? Waneer een persoon er extreem in doorgaat en daarnaast nog pathologische gokker, die 2 dingen ben ik 10 jaar mee bezig heb veel gezien veel gebruikt en veel uitgegeven in 4 jaar zo een half miljoen aan gokken, wat heb ik ermee bereikt? Iemand anders zou zeggen dat ik gek bent, maar nee ik heb er wel wat voor terug gekregen en dat is een sterke karakter loyaliteit had ik al en mensen kennis, heb veel neppe mensen gekend er is mij veel afgenomen, maar ik liet het op 1 of ander toe, ik wou zien wat wie is en wie wat is en wie wat doet en wat met wie doet, heb ook zeker wel goede zielen ontmoet en heel mooi ook, zo kom je iemand tegen uit het niets waarmee je zo Goed aansluit in het Universum,, maar het lullige ervan meestal dan is dat dat soort personen ook nog opzoek zijn, en er is een gezegde een blinde hond ken geen ander hond begeleiden... maar goed voor vandaag klaar, ik zal zeker nog meer delen als daar belangstelling voor is.. Mvg Gambino Oneness Angel.
Ze overmeesterd me met al haar energie krachten witte lingerie witte hakken, ik kan goed met haar lachen.Ze is sexy ze maakt me strakker!altijd beleefd ik ontferm haar met heel me geest,neem der overal mee naar buiten ze is overal aanwezig,ik respecteer haar als geen ander! 9 jaar een relatie met der,heb alles voor der over! Ze maakt me blij droevig somber ze is f*cking heet ze is een wonder! Ik wil der laten maar ik ken niet zonder! Ze smaakt te lekker niet te soft niet te sterk,soms smaakt ze te bitter ik heb haar t liefst naturel,zonder lipgloss of glitter..
Dan nu, wat ik zelf ervaar...met dagelijks gebruik van coke,
Drugs is kunst, het is een kunst om eruit te komen, enkel dan bent je geslaagd en hebt je succes erin behaald..
ik schrijf wel eens Waneer ik gebruikt hebt, ik deel 't graag...
het leven is overweldigend en adembenemend, soms rijdt ik buiten om 5 uur in de morgen om te kijken of iedereen slaapt, en iedereen slaapt..ik wil niet slapen ik houdt niet van slapen,ik weet niet meer hoe het voelt om wakker te worden in de armen van je vrouw,slik slaapmiddelen om paar uurtjes tot rust te komen,onrust die ik ga compenseren met nog meer onrust, ik had 2 keuzes, me zelf beroven van t leven en in het vagevuur uitzitten,of de zwaarste weg belopen, zijn enkelen die dat mogen ervaren maar die kunnen het niet na vertellen omdat hun niet de uitverkoren zijn en ik ken 't je vertellen het is een éternal fire, 9 jaar aan de drugs meerdere malen keren me zelf zwaar gedrogeerd tot ik bloed kotste, ik ben het zat en ook weer niet.Ik overlijd niet. Waarom vraag ik me vaak af? God heeft mij uitgekozen ?,ik maak dagelijks contact met t Universum, ik ben hier om verdwaalde zielen op t juiste pad te krijgen die vervolgens later ook mensen gaan helpen. Er is niks mooiers dan iemand van de dood af te helpen dat voedt mij om voort te zetten en de hoop niet op te geven!. Je moet het leven's succes verdienen en dat verschilt per persoon wat die aan kan, elke dag aan de cocaïne ken jij je voorstellen hoe die gene is? Onmogelijk en dat is een uitdaging voor mij om het wel mogelijk te maken in een positieve zin,wat negatief is positief, black is white., psychiatrische schreef mij "Seroquel" voor, best een sterk medicijn maar het kreeg mij niet kapot te maken.. me geest is zo sterk,dat ik ermee ging experimenteren door te gaan mediteren.Zo slecht! Jonge hulp zoekende patiënten dat soort medicatie voor te schrijven,je hoort enkel te mediteren,yoga te bemeesteren en fitnessen!.,Antipsychoticum maakt van mensen tijdbommen die bij onthouding kunnen ontploffen, helaas is dat mij overkomen,ik ben blij dat ik dit mee maak, want het hoort bij het leven het is wat je ermee doet! Lachen en gezellig mee met de rest mee doen is niets voor mij,mij zie je niet meer lachen, mensen offeren hun leven op voor ons,ik voel de verdriet..maar ik houdt 't onder druk en dwang.., door 't dwangmatige gevoel,voel ik me niet vrij alles gaat automatisch , wat zou er gebeuren als iedereen bij bewust zijn zal zijn? Niemand die meer slaapt of gaat werken verdwaald opzoek naar iets maar wat?? Vraag ik me ik ook af,ik ben met iedereen bevriend tegen me "vijand" ben ik iets vriendelijker want die kan je beste vriend worden! Vage gedachten zal je denken,er kan een persoon op je pad komen die jou meer kan vertellen en je aanvoelen dan een persoon die je al 10 jaar kent, iedereen doet alles voor ze eigen profijt niemand is te vertrouwen? mensen zijn EGO's en terecht anders overleef je het niet, ze vergeten alleen dat ze slachtoffers maken en dat keurt 't Universum niet goed, in het natuur is 't terug trekken, vechten of bevriezen,een leeuwin in de jungle vecht ook voor haar welpen maar als ze geen prooi kan vinden om haar lust te voeden., dan eet ze haar eigen baby's op! En alles wat ik vertel daar leer ik zelf ook nog van!,om me zelf te te ontwikkelen ,ik zelf ben nog in training!
Het is hoe je ermee omgaat, maar het blijft een drugs, na verloop van tijd gaat het jou overmeesteren, en hebt je eigenlijk er niets meer aan, met andere woorden.. je hebt alles eruit gehaald wat er te behalen viel... het is een meedogenloze drugs, heel raar want je haat het zo erg maar tegelijkertijd heb je niet in de gaten dat je het toch weer doet dag in dag uit, ken nergens meer chillen Zonder coke, weetje Waneer het Fucked up is? Waneer een persoon er extreem in doorgaat en daarnaast nog pathologische gokker, die 2 dingen ben ik 10 jaar mee bezig heb veel gezien veel gebruikt en veel uitgegeven in 4 jaar zo een half miljoen aan gokken, wat heb ik ermee bereikt? Iemand anders zou zeggen dat ik gek bent, maar nee ik heb er wel wat voor terug gekregen en dat is een sterke karakter loyaliteit had ik al en mensen kennis, heb veel neppe mensen gekend er is mij veel afgenomen, maar ik liet het op 1 of ander toe, ik wou zien wat wie is en wie wat is en wie wat doet en wat met wie doet, heb ook zeker wel goede zielen ontmoet en heel mooi ook, zo kom je iemand tegen uit het niets waarmee je zo Goed aansluit in het Universum,, maar het lullige ervan meestal dan is dat dat soort personen ook nog opzoek zijn, en er is een gezegde een blinde hond ken geen ander hond begeleiden... maar goed voor vandaag klaar, ik zal zeker nog meer delen als daar belangstelling voor is.. Mvg Gambino Oneness Angel.