Keb eerlijk gezegd nooit gedacht dat ik hier ooit een probleem zou moeten luchten aangezien ik altijd (vrij) verantwoord in mijn drugsgebruik ben omgegaan, dus hier even kort mijn verhaal:
Ik blow nu ongeveer een 7 tal jaar praktisch dagelijks, sinds mijn 17de drink ik ook regelmatig alcohol tot soms wel meerdere dagen per week.
Toen ik 16 was heb ik een jaar veel geexperimenteerd met verschillende stoffen waaronder MDMA, speed, in die periode nam ik toch elk weekend wel wat, tot ongeveer men 17 en half en daarna soms nog een enkele keer maar ondertussen is het toch weer meer als een jaar geleden dat ik een van deze gebruikt heb.
Ik denk op mijn 18de zijn we met een groep vrienden eens een midweek naar center parks geweest & daar heb ik toen in principe de eerste keer een lijntje coke gedaan, niet bewust maar omdat ik al 3 dage van tevoren aan het drinken was en ik de eerste dag dat we daar waren zo naar de klote was dat een vriend van me mij in mn dronken bui overtuigd had om het eens te proberen, veel weet ik er niet meer van alleen dat ik terug vrij nuchter was en de dagen erna terug gezopen heb dat mijn leven er van af hing precies.
Nu een 3 tal weken geleden kwam diezelfde vriend langs en vroeg hij of ik even een halve seal voor hem kon bijhouden, in het begin zei ik nog nee aangezien ik maar het blijft toch je kameraad dus dan toch maar toegestemd, ik mocht ervan nemen als ik wou maar dat was niet mijn plan.
Nu moet ik toegeven, de laatste weken/maanden had ik toch nog wel eens zin om nog eens ''te gaan'' van de zomer, ik wist alleen nog niet hoe of wat, het kwam wel als het eens uitkwam dacht ik.
Het gedacht van eens coke te nemen spookte ook al een tijd.
Vorige zaterdag heb ik in dronken & highe bui het onnozel gedacht gekregen om toch eens een lijntje te proeven, terwijl ik er de 2 andere weken nog niet aan gedacht had, ik weet niet van waar ik het kreeg.
Ineens zat ik daar weer met een hoes voor me en 3 kleine lijntjes, een kleintje voor te starten ,een medium en de dikste. ( ben er zeker van dat de hoeveelheden miniem zijn tegenover wat sommige andere hier wegwerken
![:)]()
was niet zo heel veel)
Nu het eerste lijntje was wel ff fijn, ik kon er eens mee lachen en dacht nog bij mezelf ach wat maakt het ook uit tis niet dat ik dit ooit uit mezelf zou kopen & voor die ene keer moet nog wel lukken.
Het tweede was ook nog wel leuk maar ik denk dat ik door mijn verdwaasde toestand te snel die laatste achterna gejaagd had en toen was ik echt enorm vaag, vond er niet veel leuks aan eerlijk gezegd.
Maar goed, ik heb toen op die moment ook ineens besloten dat ik dit NOOIT maar ook NOOIT of te nimmer meer doe, geef mij dan toch maar pep moest ik snuiven.
Nu zijn we dinsdag, het is van zaterdagnacht geleden en ik voel me echt enorm vaag, dit houd al van zondag aan.
Precies of ik constant een opgejaagd gevoel heb, heb veel de neiging voor diep te zuchten en kan precies maar niet ''mijn draai vinden'' in bed lig in constant te wroeten zelfs op een stoel, heb sindsdien ook enorm slecht geslapen.
Ik houd maar in het achterhoofd dat het een beetje zoals mdma is met een comedown van 3 dagen & iets langer voor je je weer 100% dezelfde voelt na regelmatig gebruik, maar toch wou ik ff voor de zekerheid vragen of jullie dit kunnen bevestigen en eventueel tips geven.
Wat ik nog het ergste van heel dit geval vind, ik kan precies niet meer van blowen genieten...
Ik heb altijd heel graag geblowd, nooit niet ziek van geweest of slecht, maar nu heb ik al 2 dagen achtereen dat ik na een joint een zenuwachtig paranoia gevoel krijg & mezelf echt moet overtuigen dat er niets aan de hand is, wat ik eerder nooit maar ook nooit gehad heb...
Tis echt niet voor mij die coke... Ik ben blij dat het zo is tegengevallen langs een kant zodat ik zeker ben dat ik er van ga afblijven maar dit kutgevoel hoop ik toch snel kwijt te geraken...