Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEnvelopje vs. waspapier

Envelopje vs. waspapier

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
En wat is nu de rol van het waspapier uit de titel?
v
venkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi!

Ik ben bang dat dit een domme vraag is, maar onder het mom van 'er zijn geek domme vragen', hier gaat ie:

Mijn dealer verkoopt me altijd van die wax-envelopjes van 0,5 gram. Ik vind die dingen super onhandig. Als ik ze open vouw (vaak met slecht licht, op de wc, je weet wel) gaat door die vouwen al m'n zooi soms alle kanten op... Ben ik nou zo onhandig, of doe ik iets doms? Vroeger had ik altijd zakjes, daarbij gebeurde me dit nooit. Ik kan 't natuurlijk zelf omscheppen in zakjes (doe ik ook), maar ik begrijp graag waarom andere mensen dit blijbaar heel fijn vinden... Die dealer zal 't niet doen uit geldbesparing :wink:

Bedankt!
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ah, de befaamde snowseal of ponypack.
Gewoon een bullet kopen. Wel eerst fijnstampen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Je moet ze ook niet helemaal openvouwen lol, alleen de bovenkant maar.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
Je moet ze ook niet helemaal openvouwen lol, alleen de bovenkant maar.
Klik om te vergroten...
Lol, inderdaad maar als tie bijna op is, meestal het geval, wel noodzakelijk.

Persoonlijk ben ik in mijn leven echter genoeg ontwormd om de interesse te hebben verloren.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik denk dat TS met “vs” “oftewel” bedoelt?
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lytje pole zei:
Ik denk dat TS met “vs” “oftewel” bedoelt?
Klik om te vergroten...
Dan snap ik het nog steeds niet eigenlijk.
L
Lytje poleLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Dan snap ik het nog steeds niet eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Ik ook eigenlijk niet. Je kan op alle slakken coke leggen denk ik. :)
venk zei:
maar ik begrijp graag waarom andere mensen dit blijbaar heel fijn vinden...
Klik om te vergroten...
Als ik er zo over nadenk vind ik die envelopjes een geniale uitvinding. Zitten best slim in elkaar. Volgens mij zegt Google iets over oorspronkelijk gebruik in de diamantindustie, verder waarborgt het soort papier de kwaliteit denk ik.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lytje pole zei:
kan op alle slakken coke leggen denk ik. :)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."