#1
In other news. Door deze discussie heb ik trouwens zojuist besloten om vanavond weer eens een keertje te gaan chillen met keta, dus thanks voor de inspiratie.Ik gebruik eigenlijk zelden ketamine, kom op de een of andere manier nooit zo snel op het idee. Maar naar aanleiding van dit topic dus wel! Is me dat nou eens mooi. :’) Even kijken aan wat voor dosis ik me ga wagen (mag ik je evt. even PB’en voor wat tips @acht.zes?).
Good choice!
Have fun!