#1
Hey forum buddies,
Snuif sinds 3 jaar clean af en toe terug Coke, een vriend heeft die uitgekookt met ammoniak, en van 1g op de kop bleef 0.84% over, ruikt erg fel naar ja... zuur, benzine, kerosine en is wat vochtig, dus bord in magnetron en dan colo erop laten drogen, nu is mijn vraag concreet, hoe komt het dat ik geen zin heb in meer terwijl ik nog heb, vroeger ging ik om 3u snachts terug zo een zin als het op was, en waarom word ik bij deze colo 83% niet nerveus, para typisch als Coke op is bij vorige ervaringen, zoals gekke bekken trekken, hele tijd mijn tong bewegen, niet stil kon zitten en nu met die rond 83% voel ik geen dip, word relaxt en wat moe, is nu uur geleden, geen hartkloping, rustig en totaal geen zin in meer... Ben dit aan het tippen met 1 oog dicht, zonder andere middelen, gelieve te reageren, heb ik nooit meegemaakt.. Bij voor baat dank u als iemand weet hoe dat kan.
Groetjes rm86
Snuif sinds 3 jaar clean af en toe terug Coke, een vriend heeft die uitgekookt met ammoniak, en van 1g op de kop bleef 0.84% over, ruikt erg fel naar ja... zuur, benzine, kerosine en is wat vochtig, dus bord in magnetron en dan colo erop laten drogen, nu is mijn vraag concreet, hoe komt het dat ik geen zin heb in meer terwijl ik nog heb, vroeger ging ik om 3u snachts terug zo een zin als het op was, en waarom word ik bij deze colo 83% niet nerveus, para typisch als Coke op is bij vorige ervaringen, zoals gekke bekken trekken, hele tijd mijn tong bewegen, niet stil kon zitten en nu met die rond 83% voel ik geen dip, word relaxt en wat moe, is nu uur geleden, geen hartkloping, rustig en totaal geen zin in meer... Ben dit aan het tippen met 1 oog dicht, zonder andere middelen, gelieve te reageren, heb ik nooit meegemaakt.. Bij voor baat dank u als iemand weet hoe dat kan.
Groetjes rm86