#1
Hallo DF,
De coke die ik heb blijft aan elkaar plakken in het sealtje. Ook na dat ik het fijn heb gemaakt en terug doe in het sealtje plakt het zo weer aan elkaar tot kleine schilfertjes.
Iemand hier een oplossing voor?
De coke die ik heb blijft aan elkaar plakken in het sealtje. Ook na dat ik het fijn heb gemaakt en terug doe in het sealtje plakt het zo weer aan elkaar tot kleine schilfertjes.
Iemand hier een oplossing voor?
