Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn Erythroxylum Coca - nieuw in mijn collectie

Mijn Erythroxylum Coca - nieuw in mijn collectie

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#1
FB_IMG_1638476983090.jpg
Mijn baby coca plantje
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kan dat groeien hier in Nederland? Ik dacht dat het een tropische plant was. Houd ons zoiezo op de hoogte! Ik ben benieuwd wanneer ie z'n eerste stapjes gaat zetten.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Maar je weet dat cocaïne uit cocabladeren halen vrij lastig is als je niet weet wat je doet? En als je een beetje een lekker grammetje wilt hebben moet je er nog wel een paar planten bijzetten.
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Kan dat groeien hier in Nederland? Ik dacht dat het een tropische plant was. Houd ons zoiezo op de hoogte! Ik ben benieuwd wanneer ie z'n eerste stapjes gaat zetten.
Klik om te vergroten...
Ja dat kan hier groeien maar is hier niet zo potent doordat het niet op hoge altitude groeit...
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is zeker mogelijk heb het al eens voorbij zien komen iemand in nl met flinke struiken als ik het filmpje kan vinden post ik het nog wel suc6 met je project
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Maar je weet dat cocaïne uit cocabladeren halen vrij lastig is als je niet weet wat je doet? En als je een beetje een lekker grammetje wilt hebben moet je er nog wel een paar planten bijzetten.
Klik om te vergroten...
Ja maar daar gaat dit hele project toch ook niet over
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat weet ik toch niet, hij laat alleen een foto van een plant zien
Ik dacht dat ie cocaïne wou verbouwen
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
Freaky Freggle zei:
Nee niet om er coke van te maken...
Klik om te vergroten...
wat Dan?
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nee niet om er coke van te maken...
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freaky Freggle zei:
Nee niet om er coke van te maken...
Klik om te vergroten...

Dat zeggen ze allemaal. :smirk:
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Dunne zei:
wat Dan?
Klik om te vergroten...
Uno waarom ik niet van plan ben er coke van te maken: ik heb eens een docu gezien waarin ze coke gingen maken van enkele Nederlandse planten en daarin hebben ze een stuk of 10 struiken kaalgeplukt van iemand die die had staan en daarvan hebben ze een sliertje coke gemaakt van 0,00001 gr. Je hebt heel veel nodig om coke te maken. Daarbij komt dat de potentie van hier gekweekte coca niet hoog is omdat het niet op hoge altitude groeit.

Secundo waarom ik het dan wel doe: omdat ik drugs als een passie beschouw, een natuurlijk recht tot exploratie van het gevoelsleven - daarbij heb ik als hobby het houden van psychoactieve middelen; ik heb een paddo kweekset (cubensis c+), ik heb kanna, ik heb een peyote, ik heb papaver somniferum en nu dus ook een Erythroxilum Coca. Het gaat om de heilige status die zulke planten hebben voor mij.

Daaraan kan ik nog toevoegen dat drugs pas illegaal zijn sinds 1916 en daarvoor waren ze heel gewoon; Freud stelde dat Cocaïne een wondermiddel was en het werd toen zelfs voorgeschreven aan kinderen en ook in de 19de eeuw waren er opiumbars waar je op een zetel kon liggen en van een pijp lurkend - Hoezo heeft dan iemand het recht om ons deze sinds mensenheugenis gevierde middelen te verbieden???

Drugs zijn een verrijking van het zijn en een passie van mij.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maar het kan ook heel interessant zijn om er coke van te maken, niet om de coke te krijgen maar omdat de stappen om er te komen een leuke uitdaging kunnen zijn. Wist je dat het maken van cocaïne veel gelijkenissen toont met het maken van kristalsuiker? Je bedenkt manieren om zo effectief mogelijk de rest van de plant te verwijderen/kapot te maken zodat je suiker krijgt. Dat doe je ook bij cocaïne.

Dat deden wij vroeger op woensdagmiddag in groep 2.
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Maar het kan ook heel interessant zijn om er coke van te maken, niet om de coke te krijgen maar omdat de stappen om er te komen een leuke uitdaging kunnen zijn. Wist je dat het maken van cocaïne veel gelijkenissen toont met het maken van kristalsuiker? Je bedenkt manieren om zo effectief mogelijk de rest van de plant te verwijderen/kapot te maken zodat je suiker krijgt. Dat doe je ook bij cocaïne.

Dat deden wij vroeger op woensdagmiddag in groep 2.
Klik om te vergroten...
Ik heb 2 jaar doorheen zuid Amerika getrokken en daar heb ik ook aan traffic gedaan en met de bron daarvan zelf coke gemaakt.

Toen ik terug in Europa was heb ik in Duitsland coke gemaakt van mate de coca maar dat viel flink tegen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."