Ja dat kan hier groeien maar is hier niet zo potent doordat het niet op hoge altitude groeit...Kan dat groeien hier in Nederland? Ik dacht dat het een tropische plant was. Houd ons zoiezo op de hoogte! Ik ben benieuwd wanneer ie z'n eerste stapjes gaat zetten.
Ja maar daar gaat dit hele project toch ook niet overMaar je weet dat cocaïne uit cocabladeren halen vrij lastig is als je niet weet wat je doet? En als je een beetje een lekker grammetje wilt hebben moet je er nog wel een paar planten bijzetten.
wat Dan?Nee niet om er coke van te maken...
Nee niet om er coke van te maken...
Uno waarom ik niet van plan ben er coke van te maken: ik heb eens een docu gezien waarin ze coke gingen maken van enkele Nederlandse planten en daarin hebben ze een stuk of 10 struiken kaalgeplukt van iemand die die had staan en daarvan hebben ze een sliertje coke gemaakt van 0,00001 gr. Je hebt heel veel nodig om coke te maken. Daarbij komt dat de potentie van hier gekweekte coca niet hoog is omdat het niet op hoge altitude groeit.wat Dan?
Ik heb 2 jaar doorheen zuid Amerika getrokken en daar heb ik ook aan traffic gedaan en met de bron daarvan zelf coke gemaakt.Maar het kan ook heel interessant zijn om er coke van te maken, niet om de coke te krijgen maar omdat de stappen om er te komen een leuke uitdaging kunnen zijn. Wist je dat het maken van cocaïne veel gelijkenissen toont met het maken van kristalsuiker? Je bedenkt manieren om zo effectief mogelijk de rest van de plant te verwijderen/kapot te maken zodat je suiker krijgt. Dat doe je ook bij cocaïne.
Dat deden wij vroeger op woensdagmiddag in groep 2.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."