Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsKlachten

Klachten

15 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
G
Gabriel1981!!Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Na een lange periode dagelijks coke gebruik met af en toe een tss pauze nu volledig aan het stoppen, heb niet echt craving maar ontzettend veel fysieke klachten, hoe lang duurt dit?
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je snapt zelf toch wel dat dit per persoon verschillend is...
C
Calliweed2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je misschien iets meer toelichten wat je klachten zijn
D
D2-DOPAMINERECEPTORLid
01-01-2024, 00:00
#4
Symptomen.

Deze zijn niet gevaarlijk van aard maar alleen heel frustrerend en zorgen ervoor dat gebruikers snel terug vallen in hun gebruik om deze te voorkomen! Nu is er jammer genoeg niet veel te doen behalve dan je laten opnemen zodat ze je benzodiazepine kunnen voorschrijven en je daardoor stilletjes kan bekomen.. dit is normaal zo'n crisisopname van een week of 10 dagen. Hier in België toch!
(Ik raad het gebruik van benzo's wel af en zou je aanraden om het zonder te proberen doen, deze zijn namelijk zeer verslavend!)
L
Lid 153090Lid
01-01-2024, 00:00
#5
D2-DOPAMINERECEPTOR zei:
Symptomen.

Deze zijn niet gevaarlijk van aard maar alleen heel frustrerend en zorgen ervoor dat gebruikers snel terug vallen in hun gebruik om deze te voorkomen! Nu is er jammer genoeg niet veel te doen behalve dan je laten opnemen zodat ze je benzodiazepine kunnen voorschrijven en je daardoor stilletjes kan bekomen.. dit is normaal zo'n crisisopname van een week of 10 dagen. Hier in België toch!
(Ik raad het gebruik van benzo's wel af en zou je aanraden om het zonder te proberen doen, deze zijn namelijk zeer verslavend!)
Klik om te vergroten...


Als het gaat om de gangbare klachten die je van veelvuldig c gebruik krijgt is het helemaal niet nodig om benzodiazepines te gebruiken. Die pillen zijn in mijn opinie en naar wat ik er zelf mee heb meegemaakt veel erger dan wat last van ontwenning. Ik heb een zware benzo verslaving gehad - ik nam een tijd iedere dag 38 pillen - en die periode was erger dan de periodes waarin ik dagelijks coke gebruikte...

Met c was ik actief en enorm productief, ik zit in de creatieve sector en ik presteerde enorm goed. Elke dag ging meer dan gwn goed. Tijdens mijn benzo periode was ik passief en niet productief, ik was verward en kreeg last van een zekere apathie. Ik ben een zeer gedreven en ambitieus persoon en dat ging toen verloren. C daarentegen is een prestatie drug.

Nu, ik advoceer dagelijks c gebruik helemaal niet, maar het is wel de drug bij uitstek om dagelijks te gebruiken - voor mij op z'n minst werkte het. Maar ja, ik weet het, iedereen gaat zeggen dat dagelijks gebruik niet goed is - en daar hebben jullie gelijk in ook.

Ik vind het schandalig dat mensen die met de psychiatrie in aanraking komen volgepropt worden met pillen, daar zijn alternatieve wegen te bewandelen...

Kortom: vergeet die pillen en hou gwn even vol, je bent zo van die ontwenning vanaf.
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Snoozerboy5000 zei:
Je snapt zelf toch wel dat dit per persoon verschillend is...
Klik om te vergroten...
Hey niet zo negatief hé!
Deze arme engel is uit de lucht komen vallen in een berg cocaïne en verslaafd geraakt. Hij wil nu enkel weten hoelang het duurt voordat ie weer in de weide wereld kan spelen.

xULW8MYvpNOfMXfDH2 (1).gif
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#7
MaddMonkey zei:
Hey niet zo negatief hé!
Deze arme engel is uit de lucht komen vallen in een berg cocaïne en verslaafd geraakt. Hij wil nu enkel weten hoelang het duurt voordat ie weer in de weide wereld kan spelen.

Bekijk bijlage 35245
Klik om te vergroten...

You on fire today boy

M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snoozerboy5000 zei:
You on fire today boy

Klik om te vergroten...
danku danku. Merkte het ook op werk. Ging retegoed, ondanks dat ik me helemaal verrot voel. Ja, en ik ben ook nog eens overal. Ik heb ook nog even een reisje gemaakt naar andere planeten. Groeten van Vueieigo trouwens. Gaat goed met hem. Ben wel blij dat ik niet meer vaag ben. Was echt even goed weg van die 100 mg.


Maar ik raak sowieso in een goede scherpe bui van slaaptekort. Totdat ik compleet instort op een gegeven moment.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#9
MaddMonkey zei:
danku danku. Merkte het ook op werk. Ging retegoed, ondanks dat ik me helemaal verrot voel. Ja, en ik ben ook nog eens overal. Ik heb ook nog even een reisje gemaakt naar andere planeten. Groeten van Vueieigo trouwens. Gaat goed met hem. Ben wel blij dat ik niet meer vaag ben. Was echt even goed weg van die 100 mg.


Maar ik raak sowieso in een goede scherpe bui van slaaptekort. Totdat ik compleet instort op een gegeven moment.
Klik om te vergroten...
Zorg dat je goed slaapt daarna my g :santa:

Vitamientjes zijn ook vriendjes he
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Snoozerboy5000 zei:
Zorg dat je goed slaapt daarna my g :santa:

Vitamientjes zijn ook vriendjes he
Klik om te vergroten...
Jazeker. De enige reden dat dit mogelijk is (hoe is het mogelijk gek?) Is door supplementen bij te nemen. Anders was ik allang ergens vandaag gestrekt gegaan.
S
Snoozerboy🐱Lid
01-01-2024, 00:00
#11
MaddMonkey zei:
Jazeker. De enige reden dat dit mogelijk is (hoe is het mogelijk gek?) Is door supplementen bij te nemen. Anders was ik allang ergens vandaag gestrekt gegaan.
Klik om te vergroten...
Nou ben je bijna half zo wijs als je je voordoet(dat is nog steeds best wijs)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#12
MaddMonkey zei:
Hey niet zo negatief hé!
Deze arme engel is uit de lucht komen vallen in een berg cocaïne en verslaafd geraakt. Hij wil nu enkel weten hoelang het duurt voordat ie weer in de weide wereld kan spelen.

Bekijk bijlage 35245
Klik om te vergroten...
Doe mij een beetje van wat hij heeft gehad?
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
She's on fiiiyaaahh 🤣
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Natozlato zei:
Doe mij een beetje van wat hij heeft gehad?
Klik om te vergroten...
jC1stHse1iqKQ.gif

Bedoel je mij of hij? Wat is het nou?
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
MaddMonkey zei:
Bekijk bijlage 35250

Bedoel je mij of hij? Wat is het nou?
Klik om te vergroten...
Ja jou. Wat heb jij gebruikt? Doe mij daar wat van?
M
MaddMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
2f gekruid met wat 3mmc en gegarneerd met een flinke scheut slaaptekort. Oh en 1 biertje om het een beetje op smaak te brengen. Even laten staan en weg ben je.

Nee, ik weet niet wat het is bij mij. Maar stim, wat Keta en hardcore brengt mij echt in de ziekste trips. Lijkt wel alsof dan al het drugsgebruik van vroeger in 1 keer binnen komt ofzo. Denk dat het nu ook wel deels door het slaaptekort versterkt werd, want was niet de bedoeling om helemaal van de kaart te raken :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."