Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFirst timer

First timer

3 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
U
Ulti23Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wtf, dit is lekker zeg.... Maar ook tamelijk risicovol.

Effe wat delen.

Heb het altijd bij wiet en M gehouden. 15 jaar geleden overal mee gestopt. Zelfs met roken. Maar nu, 44 lentes jong, begint het weer te kriebelen. Mid life crisis? Feestjes, festivals, ik wil weer ergens heen. Dus paar maanden terug M genomen. Hoe fucking vet weer. Met mijn beste maten 8 uur lang hard gaan.

Coke proberen? Ja, sta ik open voor. Verslavingsgevoelig? Ja, helaas wel. Dus sterke twijfel. Het nieuwsgierige neemt het over van de twijfel. Dus half grammetje besteld en thuis een avondje proberen. Wat een heerlijkheid. Kraakhelder, onvermoeid, na een uur neemt het af. Alles op. Wel prima kunnen slapen, mocht blijven liggen sochtends 😊

Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeest. Dit was een week na mijn eerste gebruik. Volle bak aan het bier. Grammetje besteld. Alles op. Met alcohol erbij nog doller. Je merkt dat je loom en lam wordt van de alcohol. Snuifje erin en weer kraakhelder. Dit is echt lekker. Veel roken ook die dag. En niemand van de groep lijkt het in de gaten te hebben. Tja...

Nu op de bank, lekker gamen. Denk constant aan het weekend, hoe lekker de coke was. Voel me nog wat lam. Vooral de zondag en maandag waren brakke dagen, maar dat kan ook aan de hoeveelheid alcohol liggen. Morgen maar weer eens goed gaan sporten. En dan volhouden om pas in juni weer te gebruiken tijdens een aankomend festival in de buurt.

Gaat mij dat lukken? Geen idee. De rush was afgelopen weekend echt heel vet. Gelukkig komen er enkele vrije dagen aan en ga ik genieten met mijn gezin. En het bespreekbaar maken met mijn partner. Dat leek mij eerst geen goed idee (zie mijn kennismaking hier) maar dit moet ze wel weten. Dank voor de reacties en motivaties daar.

Wat een dolle shit die sos πŸ™ƒ
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#2
Pauweltje1978 zei:
Gaat mij dat lukken? Geen idee.
Klik om te vergroten...
Red flag aangezien je schrijft dat je verslavingsgevoelig bent…

Pauweltje1978 zei:
Gelukkig komen er enkele vrije dagen aan en ga ik genieten met mijn gezin.
Klik om te vergroten...
Daar zou ik m’n focus op leggen. Met coke kun je alles, maar dan ook alles verliezen.

Pauweltje1978 zei:
En het bespreekbaar maken met mijn partner. Dat leek mij eerst geen goed idee (zie mijn kennismaking hier) maar dit moet ze wel weten.
Klik om te vergroten...
Goed plan, kies een rustig moment en luister ook goed naar wat zij tegen je zegt.
Ze kent jou misschien wel beter dan dat jij jezelf kent.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pauweltje1978 zei:
Wat een dolle shit die sos πŸ™ƒ
Klik om te vergroten...
Er zijn maar heel weinig mensen die hier mee om kunnen gaan.

Je kunt nu al niet meer alleen bier drinken.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Toevallig net in een ander topic hierover gepost:
Bericht in onderwerp '1x per week drugs' https://drugsforum.nl/threads/1x-per-week-drugs.74092/post-1851410

Zo te horen denk je nu erg veel aan die sos, belooft niet veel goeds voor je. Bedenk wat je allemaal op het spel zet. Je geeft aan dat je verslavingsgevoelig bent, beter hou je het dan bij trippen lijkt me.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."