Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsCociane trip

Cociane trip

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
DDL100Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal, ik had gistere cociane gebruikt maar ik merkte dat ik iets teveel had genomen. Ik kreeg beetje paniek aanval, kreeg het koud, adem haling was iets te hoog, rillingen, te warm. ik werd alleen iets rustig door goed diep in en uit te ademen en rustige muziek op te zetten. Daarnaast nog water en suiker zodat geen droge strot kreeg.

Maar ik heb deze manier zelf bedacht omdat ik niets anders wist op dat koment. Ik had het nog nooit gehad. Hebben jullie wat tips wat ik beter volgende keer kan doen?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
DDL100 zei:
Hallo allemaal, ik had gistere cociane gebruikt maar ik merkte dat ik iets teveel had genomen. Ik kreeg beetje paniek aanval, kreeg het koud, adem haling was iets te hoog, rillingen, te warm. ik werd alleen iets rustig door goed diep in en uit te ademen en rustige muziek op te zetten. Daarnaast nog water en suiker zodat geen droge strot kreeg.

Maar ik heb deze manier zelf bedacht omdat ik niets anders wist op dat koment. Ik had het nog nooit gehad. Hebben jullie wat tips wat ik beter volgende keer kan doen?
Klik om te vergroten...
Weeg je lijntjes af (begin met 50mg en pas aan naar smaak / behoefte) en zet een timer van 20-30 minuten voordat je de volgende neemt.
R
RepzhelLid
01-01-2024, 00:00
#3
DDL100 zei:
Hallo allemaal, ik had gistere cociane gebruikt maar ik merkte dat ik iets teveel had genomen. Ik kreeg beetje paniek aanval, kreeg het koud, adem haling was iets te hoog, rillingen, te warm. ik werd alleen iets rustig door goed diep in en uit te ademen en rustige muziek op te zetten. Daarnaast nog water en suiker zodat geen droge strot kreeg.

Maar ik heb deze manier zelf bedacht omdat ik niets anders wist op dat koment. Ik had het nog nooit gehad. Hebben jullie wat tips wat ik beter volgende keer kan doen?
Klik om te vergroten...
persoonlijk vind ik cocaïne op zichzelf erg saai voor wat je er voor betaald en wat het kan doen als je het goed gebruikt.
Hoe ik cocaïne voornamelijk gebruik is na een avond flink drinken of als ik andere harddrugs heb gebruik en je een beetje aan het inkakken bent. om een flinke energie boost te krijgen om zo nog langer door te kunnen gaan en eventuele de nacht door te halen.
Ik zou niemand aanraden om alcohol met drugs te combineren maar als je 1 drug kan combineren met alcohol is het dat dan wel cocaïne lekker 1 gram opmaken met vrienden na een avond drinken is echt de beste combi die er is.
Waar je dan wel voor moet uitkijken is dat je voor je gevoel niet dronken bent maar dat ben je wel degelijk. dus kijk dan uit met meer drinken.
Cocaïne maakt je helder en scherp dus het effect merk je veel meer als je al onder invloed bent ten opzichte als je nog compleet nuchter bent.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
DDL100 zei:
Hallo allemaal, ik had gistere cociane gebruikt maar ik merkte dat ik iets teveel had genomen. Ik kreeg beetje paniek aanval, kreeg het koud, adem haling was iets te hoog, rillingen, te warm. ik werd alleen iets rustig door goed diep in en uit te ademen en rustige muziek op te zetten. Daarnaast nog water en suiker zodat geen droge strot kreeg.

Maar ik heb deze manier zelf bedacht omdat ik niets anders wist op dat koment. Ik had het nog nooit gehad. Hebben jullie wat tips wat ik beter volgende keer kan doen?
Klik om te vergroten...
Minder nemen of meer alcohol erbij drinken. Alcohol plus coke is wel extra schadelijk (maar ook extra lekker).
R
RepzhelLid
01-01-2024, 00:00
#5
FredKroket zei:
Alcohol plus coke is wel extra schadelijk (maar ook extra lekker)
Klik om te vergroten...
high risk high reward.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."