Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsde kwekerij

de kwekerij

7 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#1
iemand weleens zijn eigen wietplantjes gekweekt?, en kan dit ook bijvoorbeeld in je dakgoot (wat ik dus weleens mensen heb zien doen in onze hoofdstad :grin:)?
]
]x[Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet van mensen dat ze het in de kas doen in de zomer maar voor de rest nix
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#3
kan dat eigelijk veel geld opleveren?... :)
h
hybridLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja dat kan HEEEL veel geld opleveren

je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

ga binnen kort ook ff een plantje op me kamer zetten :stoned:
F
FreakLid
01-01-2024, 00:00
#5
hybrid zei:
Ja dat kan HEEEL veel geld opleveren

je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

ga binnen kort ook ff een plantje op me kamer zetten :stoned:
Klik om te vergroten...
op je kamer, moet je er niet een complete broeikas voor hebben, van wat ik laatst een keer op tv had gezien, gewoon een rijtjeshuis die een enorme kelder had waar een wietkwekerij van 5 bij 20 zat :grin:
m
mellowWwLid
01-01-2024, 00:00
#6
hybrid zei:
Ja dat kan HEEEL veel geld opleveren

je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

ga binnen kort ook ff een plantje op me kamer zetten :stoned:
Klik om te vergroten...

Je zei Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.

maar hoeveel gram komt er nu aan 1 goede plant..dus met lamp en zo erboven...? zo ongeveer dan he...?
?¿?¿?¿?¿?

Greetzzz... :smoke:
T
Tijger LelieLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet dat mijn vader, en later ook een vriend van mij, een plant op het balkon of voor het raam hadden staan. dus een complete kas is niet nodig, een raam op t zuiden is genoeg.

alleen is mijn vader (ik woon niet meer bij hem, maar bij mijn moeder) dat ie me niet wil uitleggen hoe je zo'n plantje kweekt. grr. vindt t flauw!

anyway, ik woon in amsterdam, en bij mij om de hoek zit een 'koop hier alles voor je eigen wietplantage' (heet anders, weet zo snel niet hoe) winkeltje. dus ik denk dat ik dara van de week maar eens binnenstamp...

maar heeft hier iemand nog tips ofzo?
S
SpankerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Die shop die je bedoelt is een grow-shop!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."