#1
iemand weleens zijn eigen wietplantjes gekweekt?, en kan dit ook bijvoorbeeld in je dakgoot (wat ik dus weleens mensen heb zien doen in onze hoofdstad
)?

op je kamer, moet je er niet een complete broeikas voor hebben, van wat ik laatst een keer op tv had gezien, gewoon een rijtjeshuis die een enorme kelder had waar een wietkwekerij van 5 bij 20 zathybrid zei:Ja dat kan HEEEL veel geld opleveren
je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.
ga binnen kort ook ff een plantje op me kamer zetten![]()
hybrid zei:Ja dat kan HEEEL veel geld opleveren
je spaart geld uit door lekker je eigen wiet te roken en niet meer bij de shop te hoeven halen. En je kan je wiet dan ook door gaan verkopen ( aan vrienden of aan shops)
Er zit erg veel wiet aan 1 plant en het is dus erg winstgeven om er 1 of meerdere te hebben.
ga binnen kort ook ff een plantje op me kamer zetten![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."