hoe bedoel je dat verwijderen? of waarom hij het heeft gedaan?
#3
Ja als ik zo'n reacties op mn vraag zou krijgen, zou ik het ook allemaal afblazen hoor. :P
#4
ach
daarom hoef je ze toch niet te verijderen
volgens mij is hij gewoon een undercover flik eek
#5
Hey mensen,
Tis niet door de reacties dat ik het heb verwijderd. De lesgevers keuren dit namelijk heel sterk af. Mensen ronselen via fora wordt blijkbaar heeeeel negatief onthaald.
Daarmee dat ik het verwijderd heb. Zo ontdekken ze het ook niet.
Discussie mag gerust verder gaan.
Grtzz
#6
we zijn gewoon een btje paranoia
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.