#1
dus je wil zeggen gwn 2-3 seeds planten en hopen dat er 1 manelijke bij zit ?
ik wil eige kweek over een paar maanden
dus die mannelijke past niet in me schema
ik heb liggen denken aan stekken ofzo maar hoe knip je die ?
ik stel echt te veeeeeeeeeeeel vragen
of ben ik gewoon te nieuwschierig ![:tongueout:]()
ik stel echt te veeeeeeeeeeeel vragen


