#1
ey mensen ik had ff een vraagje :
ik heb op 5 juni 4 stekjes gehaald en die waren zo`n beetje 15 cm
Ze groeien nu echt goed en ze stinken ook lekker
de vraag is of het te laat in het jaar is om er nog goeie planten van te verwachten en of er ook veel toppen aan komen nu et zo laat in het jaar is ???
( heb horen zeggen dat in mei beter is te beginnen )
help aub![:grin:]()
ik heb op 5 juni 4 stekjes gehaald en die waren zo`n beetje 15 cm
Ze groeien nu echt goed en ze stinken ook lekker
de vraag is of het te laat in het jaar is om er nog goeie planten van te verwachten en of er ook veel toppen aan komen nu et zo laat in het jaar is ???
help aub