Ik heb vandaag van een vriendin 3 stekjes gekregen, omdat ze zelf een paar teveel had. Ze had ze in dr achtertuin staan, en dan kan dus niet bij mij.
Ze staan nu alle 3 in 1 pot en zijn ong. 25 cm. Ga ze zometeen in 3 verschillende potten zetten. Ik heb helaas geen idee wanneer ze in de grond zijn gezet..
Maar mijn vraag is, is het mogelijk om ze nu toch binnen te houden ipv ergens buiten planten?
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.