Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsplantjes zien er triest uit.

plantjes zien er triest uit.

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ze hangen een beetje en sommige blaadjes zijn geel, wat kan ik nu het beste doen zodat ze er weer goed uit komen te zien?
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#2
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
je verteld allemaal poespas over buiten en zolder ...

Wat je moet vertellen doe je niet, hoe kan iemand dan iets zinnigs zeggen.

Geef de info die iemand nodig heeft en dan heb je kans.

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hee dass snel een foto doet 1000 woorden.

Je bent wel een jankert he, er is nietrs aan de hand.

Gewoon droog wegzetten onder veel licht en niet te veel watergeven want een jong stekje verbruikt geen water.

Gele blaadjes trekken niet meer groen maar de nieuwe blijven mooi groen.

Niet te droog wegzetten dus niet op de kachel.
Een plastic tentje om je kloontje heen doet wonderen de eerste 3 dagen.
Wel regelmatig luchten he prutser.

Stonie
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke bedank, dat had ik ff nodig :mrgreen:
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
WHOOOOWHOOOW, NIET IN DE ZON ZETTEN!!!!


die stekken zijn nog maar net gepot zeg je, dus de wortelontwikkeling moet nog eerst op gang komen.

zet ze dus eerst een paar dagen in het donker, das kunnen ze niet aan fotosynthese doen, en gaan ze hun wortels doen ontwikkelen.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja heb ze ongeveer 24 uur geleden gepot, en toen kwamen er al wortels onder de oases van de stekjes vandaan, ze hebben nu zowat de hele dag op zolder gestaan met wat frisse lucht en voldoende licht, maar ik zal ze wel in het donker zetten.
L
LijpLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze lijken er iets beter uit te zien, toch hangen de blaadjes nogal..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
in het donker ?

dag halfschaduw is meer dan zat ....

Er schijnt al geen zon ...
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja, is wat ik gehoord heb van een vriend die tuinbouwschool doet...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."