Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbeginnervragen deel 2

beginnervragen deel 2

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#1
1) Moeder heeft hier een fles "substral plantenvoeding met sporenelementen" staan. Er zit stikstof, fosfaat en kali in. Kan ik dit aan m'n wietplantjes van 30-50cm geven (4 weken oud)?

2) Ik heb een van m'n plantjes buiten gezet maar ze is helemaal gebogen door de sterke wind. Ik heb er nu een stokje bijgezet met 3 touwtjes op verschillende hoogte zodat ze helemaal tegen de stok geplakt staat. Toch blijft de "kroon" van de plant naar beneden gebogen, komt dit nog goed?
Iemand ervaringen mee?

Alvast bedankt!
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#2
2) komt wel goed, je doet er goed aan je planten zo rap mogelijk buiten te zetten, liefst in de grond.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
1) is dat voor fruit ?
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nee hoor Lysergine25, er staat op dat het voor binnenplanten is.
Dus zal ik het wel aan m'n planten mogen geven zeker?
Er staat wel op dat je het pas 6 weken na verpotting mag geven, maar mijn plantjes staan er nog maar 4 weken.

En binnen 2 weken zal de bloei beginnen geloof ik?
In de bloei geef ik ze beter alleen water zeker of heb ik het mis?
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Als er op staat na 6 weken is het het best om je eraan te houden :)
Als de plant nog jong is kan je met (teveel) voeding de wortels beschadigen, en de eerste weken zitten er nog genoeg voedingsstoffen in de grond zelf.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ok bedankt!
Ik zal ze geen extra voeding geven.
Ik zie ook dat mijn buitenplantje het al wat beter begint te stellen.
Greetz

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."