Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs onze growkit verloren of nog te redden??

Is onze growkit verloren of nog te redden??

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Psychonauten,

Ik heb samen met een maat ongeveer 4 weken geleden een growkit gekocht. We hebben deze alleen verkeerd behandelt mede om de reden dat het ons verkeerd is uitgelegd in de smart shop door ali babba. ik zal uitleggen hoe stom we geweest zijn :flushed:

We hebben de plastic bak van het deksel ontdaan, de bak in de zak gedaan en in die bewuste zak water gedaan zodat het water rondom de bak stond ipv water in de bak zelf te laten lopen. Nou kwamen we er na een week achter dat dit niet de bedoeling was. We hebben vervolgens de bak proberen te redden door het alsnog op de juiste manier te doen door water in de bak laten lopen. Wonderbaarlijk groeien de paddestoelen nu wel (3 weken na goede behandeling) maar groeien ze echter niet heel snel.

Mijn vraag is nu; Is onze growkit nog te redden?? :stoned:
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#2
gewoon afwachten.. en hoe stoned was je toen je water in die zak deed? :confused:
T
The SpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
mja dat ging dus effe fout maja. Kheb er echter weinig vertrouwen nog in.

Er groeien wel paddestoelen in het bakje maar het gaat gewoon veel te traag volgens mij. hij staat al 3 weken zn ding te doen en ze zijn nog steeds niet groter dan 4 cm.
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Misschien nu plukken en de volgende flush goed voorbereiden? Ben geen kenner maar lijkt mij een goede oplossing?
J
JJJLid
01-01-2024, 00:00
#5
Het is wel de bedoeling om het water er achteraf ook weer uit te laten lopen. Het substraat met mycelium moet goed vochtig zijn, daarom laat je het een nachtje ofzo in water staan. Maar dat water giet je daarna weg, anders gaat het onvermijdelijk rotten en vies worden!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."