Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStarter Growkit vraagje

Starter Growkit vraagje

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#1
hey iedereen.

Ik heb laatst een Starter Growkit gekocht bij Azarius.
En nu heb ik alles gedaan zoals in de handleiding staat,tot en met het injecteren van de sporenspuit.
Ik wacht nu al een week lang op het mycelium,ik weet dat het langer duurt dan een week voordat de mycelium naar boven komt.
Maar nu is mijn vraag, hoort het droog te zijn in de filterbakjes?
want de bakjes zien er aardig droog uit.
Kan het zijn dat de vocht in de vermiculiet en rijstmeel is getrokken?
Ik heb de bakjes in een terrarium gezet met een soort rieten mandje er om heen zodat de warmte er goed doorheen komt, voor de rest is het donker in het mandje.
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb de gebruiksaanwijzing gelezen en als je alles goed gedaan hebt moet het lukken. De verhouding water/substraat klopt wel. Geef het nog een week. Ik heb al meegemaakt dat het twee en een halve week duurde voordat er wat te zien was. Frustrerend :angry: maar uiteindelijk hele goede oogst. Succes en houd ons op de hoogte.
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#3
ah ok nergens om zorgen over te maken dus :mrgreen:
bedankt voor de reactie! :wave:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mycelium komt al omhoog! :mrgreen:
kan niet wachten, over 2 tot 3 weken zal het klaar zijn voor de colonisatie. :smoke:
x
xplusifLid
01-01-2024, 00:00
#5
In een van de bakjes word het mycelium een beetje bruinwit.
Weet iemand wat dit betekend, ik heb al gelezen dat als het blauw of bruin word dat het niet goed gegaan is.
Maar het is ook een beetje wittig dus ik ben twijfelachtig.

MVG

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."