Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x kweken

1e x kweken

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
twistenLid
01-01-2024, 00:00
#1
heey ik heb hier 2 wietplantjes van ongeveer 15 cm hoog.

ik heb ze net overgepoot maar er zat nog geen echte wortel aan.

is die nu niet goed ontkiemd of hoort dat zo ?

en kan die nog wel goed gaan of is het daar al et laat voor ?

mvg
g
gtjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
tsjaa iets duidelijker wezen ???? na hoeveel dagen heb je je plantjes overgepot ... wat voor grond gebruik je gebruik je wortel stimulator ???


oww ja die plantjes ga je tog niet meer buiten knikkeren heah !!! dan kan je de boel duzzz al fijn afschrijven ... ze zijn nog maar 15 centimeter ( vermoedelijk wel gestrekt )... de plant zal nog wel een week of 2 nodig hebben om bloei te tonen !!!! daarna gaat ze haar bloei ciclus in dit zal tussen de 8 en 12 weken duren afhankelijk welke soort je kweekt ( welk soortje kweek je eigenlijk ??? ) dat zou betekenen dat je plant op haar vroegst eind november klaar is !!!

je mag het denk ik wle met mij eens zijn dat het weer dan al zo bagger is dat je plant geen kans heeft om normaal af te rijpen.... je hoeft dan ook niet bang te zijn dat je rot krijgt WANT DAT KRIJG JE GEGARANDEERD

greetzzzz gtje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."