#1
Ik heb ergens op dit forum gezien dat iemand zijn eigen kweekset gemaakt heeft.
Zijn er mensen die weten hoe dit moet?
Ik wil namelijk iets grootschaliger gaan kweken.
De PF-Tek methode vind ik persoonlijk maar niks, dus vandaar de eigen kweeksets!![:)]()
mvg,
Michael
Zijn er mensen die weten hoe dit moet?
Ik wil namelijk iets grootschaliger gaan kweken.
De PF-Tek methode vind ik persoonlijk maar niks, dus vandaar de eigen kweeksets!
mvg,
Michael