#1
Ik heb zelf geen ervaringen met growboxen, maar ik denk dat dat zo hoort.
Misschien moet het substraat het water opnemen en wordt dat bedoelt met "soaken"?
Of je hebt er te veel water in gedaan, dat kan misschien ook.
Zat er geen handleiding bij of kan je deze niet op internet vinden?
Misschien moet het substraat het water opnemen en wordt dat bedoelt met "soaken"?
Of je hebt er te veel water in gedaan, dat kan misschien ook.
Zat er geen handleiding bij of kan je deze niet op internet vinden?