Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPaddo growbox - Dringende vraag!!! (snel reply AUB!)

Paddo growbox - Dringende vraag!!! (snel reply AUB!)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
BartyoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb zelf geen ervaringen met growboxen, maar ik denk dat dat zo hoort.
Misschien moet het substraat het water opnemen en wordt dat bedoelt met "soaken"?
Of je hebt er te veel water in gedaan, dat kan misschien ook. :)
Zat er geen handleiding bij of kan je deze niet op internet vinden?
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#2
je moet de deksel er ook opdoen!


dus gewoon een lipje optillen, dus deksel laten zitten
via dat hoekje water er in laten stromen en daarna weer afsluiten
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is goed, ik heb hem nu een halve meter naast de verwarming (Niet OP de verwarming, ik weet dat dat niet mag of je paddenstoeltjes gaan kapot)

Morgen fase 2: Deksel eraf, growbox in growzakje, en wachten maar!
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké, ik heb een paddo growbox gehaald (mexicaanse). Ik moet de growbox eerst 24 uur laten soaken in lauw water. Tot het randje. Maar.. nu ik er water in heb gedaan, is het hele substraat, alles wat erin zat zeg maar, gaan drijven op het water en zit er enkel onderaan een laagje water waar alles op drijft. Hoort dat zo, of doe ik wat fout? Het substraat is namelijk niet "Onder water", maar drijft erop.
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heheh, zo'n kweekset is het allermakkelijkste wat er bestaat maar blijkbaar kunnen er toch dingen mis gaan.

Langzaam en voorzichtig onder water duwen, me dunkt, zodat het water er een beetje in loopt. Ik kan mij herinneren dat ik de deksel er gewoon op deed nadat ik water in de bak had gedaan, zodat het substraat als vanzelf onder water kwam te staan.

Veel succes :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."