Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskweken van big bang (greenhouse)

kweken van big bang (greenhouse)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou wachten tot april volgend jaar. Je plantjes zullen de winter buiten nooit overleven, tenzij je een plantenkas bouwt, maar dit is behoorlijk wat werk. Ik denk dat je dan net zo goed binnen kan kweken, of wachten dus.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#2
hallo ik heb zonet 5 big bang zaadjes van azarius bestelt en ik ben van plan
om deze buiten te kweken maar hoe kan ik ze beschermen tegen de kou
want de winter komt eraan
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Ik zou wachten tot april volgend jaar. Je plantjes zullen de winter buiten nooit overleven, tenzij je een plantenkas bouwt, maar dit is behoorlijk wat werk. Ik denk dat je dan net zo goed binnen kan kweken, of wachten dus.
Klik om te vergroten...
ik heb ook nog wel een ''hok'' ter beschikking maar is niks verwarmd ofzo
ik denk dat ik 2 zaadjes ga laten ontkiemen en die dan in het ''hok'' zetten om toch wat kweek te hebben of is dit zinloos?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is zinloos ja, mits je er iets van geschikte verlichting ophangt. Om tot een redelijk resultaat te komen hebben je planten natuurlijk veel licht nodig, en in de winter is dit er gewoon niet genoeg buiten. Ook zal het binnenkort vriezen, dus iets van verwarming in dat hok is essentieel. En dan ook nog een een luchtin- en uitlaat + filter.

Neem hier anders ff een kijkje, schrik niet van de hoeveelheid informatie, om een goede kweek te draaien zal je zelf ook veel moeten lezen over het kweken.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sjeik el wa-tur-pijp zei:
Dit is zinloos ja, mits je er iets van geschikte verlichting ophangt. Om tot een redelijk resultaat te komen hebben je planten natuurlijk veel licht nodig, en in de winter is dit er gewoon niet genoeg buiten. Ook zal het binnenkort vriezen, dus iets van verwarming in dat hok is essentieel. En dan ook nog een een luchtin- en uitlaat + filter.

Neem hier anders ff een kijkje, schrik niet van de hoeveelheid informatie, om een goede kweek te draaien zal je zelf ook veel moeten lezen over het kweken.

http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120
Klik om te vergroten...
bedankt voor de info

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."