#1
Ik zou wachten tot april volgend jaar. Je plantjes zullen de winter buiten nooit overleven, tenzij je een plantenkas bouwt, maar dit is behoorlijk wat werk. Ik denk dat je dan net zo goed binnen kan kweken, of wachten dus.
ik heb ook nog wel een ''hok'' ter beschikking maar is niks verwarmd ofzoSjeik el wa-tur-pijp zei:Ik zou wachten tot april volgend jaar. Je plantjes zullen de winter buiten nooit overleven, tenzij je een plantenkas bouwt, maar dit is behoorlijk wat werk. Ik denk dat je dan net zo goed binnen kan kweken, of wachten dus.
bedankt voor de infoSjeik el wa-tur-pijp zei:Dit is zinloos ja, mits je er iets van geschikte verlichting ophangt. Om tot een redelijk resultaat te komen hebben je planten natuurlijk veel licht nodig, en in de winter is dit er gewoon niet genoeg buiten. Ook zal het binnenkort vriezen, dus iets van verwarming in dat hok is essentieel. En dan ook nog een een luchtin- en uitlaat + filter.
Neem hier anders ff een kijkje, schrik niet van de hoeveelheid informatie, om een goede kweek te draaien zal je zelf ook veel moeten lezen over het kweken.
http://www.wietforum.nl/index.php?showtopic=17120
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."