#1
ik denk basisch maken met ammonia of natronloog, goed schudden en alles, en dan extraheren met Nafta of isopropylalcohol
Waarom uit maanzaad, dit lijkt me verspilling van je tijd en geld neem dan papaver bollen.maxrelax07 zei:Kan iemand mij helpen met het kristalliseren van de alkaloïden uit maanzaad?
Ik kan de alkaloïden al in water extraheren :P
Maar nu komt het: moet ik de oplossing meer basisch maken? (met ammonia? nh4oh)
Iemand enige wetenschappelijke raad?

dirtbag zei:ik denk basisch maken met ammonia of natronloog, goed schudden en alles, en dan extraheren met Nafta of isopropylalcohol
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."