Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpacecake met klaargemaakt deeg ?

Spacecake met klaargemaakt deeg ?

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#1
0.25 gram per persoon =O ? moet er maar zo weinig in ?
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja. Je kan ook voor iets meer gaan maar wat je niet wil is te hard spacen op cake. Dat is erg naar. Wiet die in je maag beland komt sterker op dan wanneer je rookt, dus vandaar de kleine hoeveelheid.
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik dacht aan 0.75g per persoon . voor een hele avond dan op het gemak ... of is dit al te hard?
F
FlowkesLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey , ik heb een simpele vraag , is het mogelijk om spacecake te maken aan de hand van gewoon klaargemaakte deeg voor muffins of voor cake dat je in de winkels koopt ?

En zoja moet je iets speciaals doen of op iets letten bij het bereiden ervan ? of gewoon wiet bij het onbereide deeg gooien en bereiden op de manier dat op de verpakking van het deeg staat ?

ik wil eens een hardere ervaring meemaken op wiet dan het roken ervan . Hoeveel wiet zou ik dan moeten hebben om 4 man behoorlijk hard te laten trippen ?

Dank op voorhand ,
Flowkes :wave:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#5
Yeah, dat spul uit de winkel is prima. Je kan de wiet gewoon crushen en in het beslag gooien, maar je kan ook wietboter maken, en dat in de cake gebruiken. Dat laatste lijkt mij wel beter eerlijk gezegd. Iets meer moeite maargoed. Voor 4 man moet een gram genoeg zijn, dus 0,25 gr per persoon.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm misschien als je dit verspreid over de hele avond eet dat het wel kan. Als je 0,75 gr in één keer eet ga je waarschijnlijk te hard. Maar dit verschilt ook van persoon tot persoon. Begin rustig zou ik zeggen, en als je meer wilt kan dat gewoon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."