0.25 gram per persoon =O ? moet er maar zo weinig in ?
#2
Ja. Je kan ook voor iets meer gaan maar wat je niet wil is te hard spacen op cake. Dat is erg naar. Wiet die in je maag beland komt sterker op dan wanneer je rookt, dus vandaar de kleine hoeveelheid.
#3
Ik dacht aan 0.75g per persoon . voor een hele avond dan op het gemak ... of is dit al te hard?
#4
Hey , ik heb een simpele vraag , is het mogelijk om spacecake te maken aan de hand van gewoon klaargemaakte deeg voor muffins of voor cake dat je in de winkels koopt ?
En zoja moet je iets speciaals doen of op iets letten bij het bereiden ervan ? of gewoon wiet bij het onbereide deeg gooien en bereiden op de manier dat op de verpakking van het deeg staat ?
ik wil eens een hardere ervaring meemaken op wiet dan het roken ervan . Hoeveel wiet zou ik dan moeten hebben om 4 man behoorlijk hard te laten trippen ?
Dank op voorhand ,
Flowkes
#5
Yeah, dat spul uit de winkel is prima. Je kan de wiet gewoon crushen en in het beslag gooien, maar je kan ook wietboter maken, en dat in de cake gebruiken. Dat laatste lijkt mij wel beter eerlijk gezegd. Iets meer moeite maargoed. Voor 4 man moet een gram genoeg zijn, dus 0,25 gr per persoon.