Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLuchtzak met wiet

Luchtzak met wiet

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#1

Do U want a Balloon?
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo!

ik ben nieuw hier en ik zou als eerst even willen zeggen dat ik dit een heel tof forum vind, lekker actief en een mooi onderwerp uiteraard.
Ik heb al vele uren leesplezier gehad hier en ik zal ook nog wel een paar tripreports schrijven. :)
Nu mijn vraag: Ik ben wel eens in amsterdam geweest en een terrasje gepakt en soms liep ik lang een coffeeshop en zag daar mensen met een soort ballon gevuld met, ja hoe zal ik het zeggen, wietrook.
Ik ben minderjarig en zit er niet op te wachten om naar amsterdam te gaan voor zo een ballon, maar ik ben wel benieuwd rookt zoiets nou lekker?
En kan ik dat ook zelf maken, zo ja Hoe?
Ik rook ongeveer elke week 4-5 keer, de helft van de keren met een pijpje puur en de andere helft bong puur. (en uiteraard op zijn tijd een jointje)
Ik wil ook HEEL graag z.s.m. Salvia proberen en paddos.
Bij deze dus ook een beetje mijn introverhaaltje voor dit forum :)

Bedankt! :stoned:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Deze zakken worden volgens mij gevuld met een verdamper, ik heb er zelf geen ervaring mee, maar het idee is dat het minder schadelijk is. Of het fijn rookt weet ik niet, maar ik heb altijd de voorkeur aan de jointjes gegeven (:
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oké.. En van die verdamper, word je daar high van of is dat gewoon voor de 'smaak' ofzo net als sigaretten?
En denk je dat het na te maken is?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vaste klant zei:
Oké.. En van die verdamper, word je daar high van of is dat gewoon voor de 'smaak' ofzo net als sigaretten?
En denk je dat het na te maken is?
Klik om te vergroten...
Haha, nee dat is niet voor de smaak, tenzij je verslaafd bent natuurlijk :wink: Namaken kan, maar is wel prijzig:



Het kan goedkoper, zonder zo'n zak, maar het idee is hetzelfde:

m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
zulke glazen vappijpjes of gewoone pijpjes doet me altijd aan crack pijpjes denken kan aan mij liggen hoor :mrgreen:

zo'n volcano vaporizer met ballon lijkt het me dat je minder loom stoned word maar meer actiever zoals je puur rookt maar heu sommige niet "merk ballonen" smaken zeer vies

en welkom op het forum :wave:

greetz matti
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oke bedankt!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
We alle float down here, Georgie!
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
We alle float down here, Georgie!
Klik om te vergroten...

sinds die film kijk ik andrs tegen clowns aan :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."