Op een van mijn plantjes is een top helemaal droog, de blaadjes die eruit steken zijn afgestorven en het takje verbleekt. Een andere top begint hetzelfde te doen.
Nou vroeg ik me af wat dit is en of het heel erg is. (afgezien van het feit dat ik een top armer ben )
Het is zo dat ik nog twee andere planten heb, en deze twee gaan prima, en ik behandel ze hetzelfde. het enige verschil is dat die andere plant een kwartier meer of minder zonlicht krijgt
Ik hoop dat iemand mij kan helpen
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.