#1
Hallo iedereen ![:)]()
Ik wilde graag weten hoe je van buiten kunt herkennen of de wiet oogst klaar is.
één van mijn planten heeft bijvoorbeeld veel plakkerige en stevigere stoppen dan de andere twee. de toppen zijn ook nauwelijks buigbaar.
wat geen van de toppen nog écht heeft is dat de haartjes bruin gekleurd zijn. dat is wat ik lees over dat het dan rijp is. maar ik wil graag dat ik een high wiet heb, dus dan moeten iig de trichomen doorzichtig zijn. relatief vroeg oogsten dus. maar zijn de haartjes dan eigenlijk ook al bruin gekleurd, of geldt dat dan ook van niet voor de wiet?
Ook de geur is niet heel erg overheersend. er hangt duidelijk wel een geur bij de planten, is ook wel te herkennen als wiet, maar het is niet zoals ik weleens lees dat voorbijgangers er last van hebben ofzo![:tongueout:]()
ik hoop dat ik goede tips krijg![:)]()
Ik wilde graag weten hoe je van buiten kunt herkennen of de wiet oogst klaar is.
één van mijn planten heeft bijvoorbeeld veel plakkerige en stevigere stoppen dan de andere twee. de toppen zijn ook nauwelijks buigbaar.
wat geen van de toppen nog écht heeft is dat de haartjes bruin gekleurd zijn. dat is wat ik lees over dat het dan rijp is. maar ik wil graag dat ik een high wiet heb, dus dan moeten iig de trichomen doorzichtig zijn. relatief vroeg oogsten dus. maar zijn de haartjes dan eigenlijk ook al bruin gekleurd, of geldt dat dan ook van niet voor de wiet?
Ook de geur is niet heel erg overheersend. er hangt duidelijk wel een geur bij de planten, is ook wel te herkennen als wiet, maar het is niet zoals ik weleens lees dat voorbijgangers er last van hebben ofzo
ik hoop dat ik goede tips krijg