#1
De meeste mensen oogsten inderdaad wanneer 70/80 procent van de haartjes bruin is. Dit werkt vrij goed, maar de beste manier is afgaan op de trichomen:
Over die kleine blaadjes, het beste knip je die er meteen af bij het oogsten en knippen, en houdt je ze dan apart. Wat ik er vervolgens het liefst mee doe is hasjolie maken
Google daar maar ff op. Verder kun je ook hasj maken, ice-o-lator, of er voedsel mee bereiden. Keuze zat.
Over die kleine blaadjes, het beste knip je die er meteen af bij het oogsten en knippen, en houdt je ze dan apart. Wat ik er vervolgens het liefst mee doe is hasjolie maken
