#1
Nou, hier ben ik dan weer eens om de vooruitgang in mijn San Pedro kweek te laten zien, het is nu iets meer dan 8 maanden geleden dat ik ze heb gezaaid en ze zien er nu echt goed uit, ik geef ze bijna geen water meer omdat ze dan, door te weinig zonlicht, te hoog en slap gaan groeien. Nu geef ik ze om de maand water ongeveer (nu net gedaan op de foto's).
Zoals jullie kunnen zien hebben ze nu echt de allure van cactussen, ze moeten nu alleen nog even doorzetten en dikker en hoger worden. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met schimmel, ziektes, insecten of dergelijke. Ze staan op mijn kamer waar het redelijk warm en droog is, waarschijnlijk hebben ze daar wel baat bij.
Tot over 4 maanden dan maar weer, dan zal er denk ik niet veel verandert zijn maar ik ga door met posten tot ze er echt als San Pedros uitzien.
legousk
Zoals jullie kunnen zien hebben ze nu echt de allure van cactussen, ze moeten nu alleen nog even doorzetten en dikker en hoger worden. Tot nu toe nog geen enkel probleem gehad met schimmel, ziektes, insecten of dergelijke. Ze staan op mijn kamer waar het redelijk warm en droog is, waarschijnlijk hebben ze daar wel baat bij.
Tot over 4 maanden dan maar weer, dan zal er denk ik niet veel verandert zijn maar ik ga door met posten tot ze er echt als San Pedros uitzien.
legousk