Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel euro ben je kwijt aan 1 plant

hoeveel euro ben je kwijt aan 1 plant

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MbarryLid
01-01-2024, 00:00
#1
hallo
ik heb overal gezocht op internet maar kon het nergens vinden
ik ga buiten planten neer zetten en betaal 3.50 voor een stekie .hoeveel kost voeding potgrond en de rest per plant .
alvast bedankt
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Als jij een stekkie buiten wil zetten zou ik er geen cent aan uitgeven.
Het enige wat je oogst is rot.

Lees je goed in, en dan bedoel ik een paar avonden flink wat uurtjes lezen, op wietforum.nl
Als je dan nog vragen hebt kun je ze hier, of beter daar, stellen.

Succes!
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#3
PepTalk zei:
Als jij een stekkie buiten wil zetten zou ik er geen cent aan uitgeven.
Het enige wat je oogst is rot.

Lees je goed in, en dan bedoel ik een paar avonden flink wat uurtjes lezen, op wietforum.nl
Als je dan nog vragen hebt kun je ze hier, of beter daar, stellen.

Succes!
Klik om te vergroten...
Eens, maar ik begrijp je eerste zin niet helemaal?
Ieder jaar zet ik met succes een aantal stekplanten buiten hoor.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik vind met stekken buiten werken (behalve als je ze zelf snijd, maar dat zal de TS zeker niet doen) echt belabberd.

Bij buitenkweek doe je het vaak voor eigen opbrengst, kweek je met stekken dan zit je dus met bijv. 5 planten met identiek dezelfde wiet.
Werk je met zaad dan merk ik toch duidelijk nog het verschil.

Die eerste zin duidt er op dat wanneer iemand je stekken aanbied, die 99% zeker voor de binnenteelt is.
Binnensoorten bloeien in het Nederlandse klimaat erg laat, en dus lastig en met veel rot af.

Maar ik kan voor de buiten kweek nog wel 10 redenen verzinnen om niet met stekken te werken...
Het komt er op neer dat je bij je eigen buiten kweekje voor kwaliteit gaat en niet om geld te verdienen.
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#5
'Die eerste zin duidt er op dat wanneer iemand je stekken aanbied, die 99% zeker voor de binnenteelt is.
Binnensoorten bloeien in het Nederlandse klimaat erg laat, en dus lastig en met veel rot af. ''
Oke oke, dat was ik dus even vergeten.
Verder kweek ik al seizoen na seizoen de zelfde soort, toevallig dit jaar wat Denen voor het eerst.
Maar die soort bevalt me prima eigelijk, die blijf ik gebruiken haha. :stoned:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke soort is dat dan als ik vragen mag?

Vaak als je aan de stekkenboer vraagt welke soort het is weetie het zelf niet eens.

Ik ga dit jaar ook het eerst met denen werken, hoop dat ze de veelbelovende praatjes waar maken :) Van het voorjaar ook al met wat autoflowers aan de slag. Word een mooi gevarieerd menu as. winter :stoned:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#7
PepTalk zei:
Welke soort is dat dan als ik vragen mag?

Vaak als je aan de stekkenboer vraagt welke soort het is weetie het zelf niet eens.

Ik ga dit jaar ook het eerst met denen werken, hoop dat ze de veelbelovende praatjes waar maken :) Van het voorjaar ook al met wat autoflowers aan de slag. Word een mooi gevarieerd menu as. winter :stoned:
Klik om te vergroten...
Ja de soort weet ik ook niet, ik krijg al jaren dezelfde haha, autoflowers heb ik trouwens nog nooit mee gewerkt, naar mijn mening komt daar te weinig vanaf.
Maar die Denen ben ik ook wel benieuwd naar hoor, vooral of ze zo vroeg klaar zijn.
Ik ga ook nog een aantal stuks gorilla zetten ghehe.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Tja, als je met die autoflowers 3 rondes per jaar per spot draait, heb je dus eigenlijk net zo veel maar kun je al eerder roken.

Ik ben ook benieuwd naar het in bloei schieten van die denen.
En vooral ook naar het resultaat van het zaad daar van, als de cannabis zich inderdaad zo snel aanpast aan de leef omgeving zou het kunnen dat het vroege afbloeien bij elke kweek weer wat minder word. Ach, weer beetje terug kruisen dan:)

Maar hoe weet je zeker dat je al jaren dezelfde krijgt? Hoop niet dat het van dezelfde moeder is?
Of dat er van klonen weer gestekt word?:openmouth:

Maar guerrilla is zeker leuk ja :sunglasses:
T
TheupsetterLid
01-01-2024, 00:00
#9
Omdat het hetzelfde voelt, ruikt, eruit ziet, en na de oogst smaakt het ook weer hetzelfde, een Special Kushje van vorig jaar smaakt weer veel frisser bijvoorbeeld.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."