Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoelang kan het duren?

Hoelang kan het duren?

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dit is mijn eerste keer dat ik zelf wietplanten kweek maar het duurt nu wel erg lang.

Ik had er 2 maar 1ntje bleek een mannetje te zijn dus die heb ik omgehakt en in me kamer opgehangen(Hier kan je helemaal niks mee of zit er toch een klein beetje thc in? Dat ik er misschien een klein beetje hash mee kan maken?).

Maar mijn vrouwtje is nog steeds niet begonnen met bloeien...

Hier wat foto's:
http://drugservaring.nl/images/IMAG0241.jpg
http://drugservaring.nl/images/IMAG0242.jpg

Dus nu is de vraag :) Hoe kan het dat het al bijna oktober is en er nog steeds niks zichtbaar is?

Ze staat in de kas van me moeder en de soort is Orange Bud.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Door de seedshops word orange bud buiten eind oktober klaar verwacht.
Aangezien die vaak nog wel 3/4 weekjes mis zitten..

Maar dan zouden ze nu toch al wel in de bloei moeten schieten ja..

Is er toevallig ergens kunstlicht aanwezig dat op de plant schijnt?
Lantaarnpaal, licht uit de woning/schuur, buitenlamp, tuinverlichting?

Dit kan er namelijk voor zorgen dat de plant véél later in de bloei zal gaan.
persoon zei:
(Hier kan je helemaal niks mee of zit er toch een klein beetje thc in? Dat ik er misschien een klein beetje hash mee kan maken?).
Klik om te vergroten...

Als je hebt gewacht totdat de man echt begonnen is met bloeien, dan zou je er met veel pijn en moeite wel wat matige hasj van kunnen maken ja.
Met bladeren en takken kun je helemaal niets.

Een goede tip voor volgend jaar: Zoek een vroegbloeiende buiten soort uit.
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
2 dagen geleden kwamen de eerste wit doorzichtige haartjes tevoorschijn.
Dus komt wel goed denk/hoop ik :)

Volgend jaar ga ik inderdaad voor een vroegere soort. Ik ga denk ik voor Royal dane
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Royal dane is inderdaad een goede keus imo.

Let wel op waar je besteld, niet alle Deense zaadbanken zijn te vertrouwen.
De grotere, via google te vinden, websites wel hoor.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
froebanken is een uitstekende keus.
Wel wat duurder dan de rest, maar kwaliteit is (bijna) gegarandeerd.
p
persoonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Bedankt voor deze reactie! Ik heb even op wietforum rondgekeken en denk dat ik bij froebanken ga kopen. Iedereen heeft daar een goede reactie over. Goedkoop en met extra gratis zaadjes erbij krijgen enz :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."