#1
Dit is mijn eerste keer dat ik zelf wietplanten kweek maar het duurt nu wel erg lang.
Ik had er 2 maar 1ntje bleek een mannetje te zijn dus die heb ik omgehakt en in me kamer opgehangen(Hier kan je helemaal niks mee of zit er toch een klein beetje thc in? Dat ik er misschien een klein beetje hash mee kan maken?).
Maar mijn vrouwtje is nog steeds niet begonnen met bloeien...
Hier wat foto's:
http://drugservaring.nl/images/IMAG0241.jpg
http://drugservaring.nl/images/IMAG0242.jpg
Dus nu is de vraag
Hoe kan het dat het al bijna oktober is en er nog steeds niks zichtbaar is?
Ze staat in de kas van me moeder en de soort is Orange Bud.
Ik had er 2 maar 1ntje bleek een mannetje te zijn dus die heb ik omgehakt en in me kamer opgehangen(Hier kan je helemaal niks mee of zit er toch een klein beetje thc in? Dat ik er misschien een klein beetje hash mee kan maken?).
Maar mijn vrouwtje is nog steeds niet begonnen met bloeien...
Hier wat foto's:
http://drugservaring.nl/images/IMAG0241.jpg
http://drugservaring.nl/images/IMAG0242.jpg
Dus nu is de vraag
Ze staat in de kas van me moeder en de soort is Orange Bud.