Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStartende paddo kweker (ik)

Startende paddo kweker (ik)

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
Bom de la BommusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vroeg mij af of er hier leden zijn die bekend zijn met het kweken van paddo's. Of deze ook foto's hebben van de verschillende stadia en dagen die bij de stadia horen.

Die foto's zouden mij enorm helpen om te kijken of alles naar behoren gaat :wink:

Ik gebruik een Myceliumbox van de soort Mexican.

Als oud groot gebruiker kan ik niet wachten tot me eerste vlucht :hearteyes:
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nicee.

Al heel wat gegroeit in de tussentijd denk ik...?
B
Bom de la BommusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Na het posten van mijn post heb ik is de moeite genomen om wat meer in het forum te lezen.

Hier kwam ik de post van "Destudent" tegen met zijn Mexican growbox (zelfde kit als die van mij met dezelfde warmte mat. Hoe kan dat nou? :P )

Kwam hier alleen niet in tegen of die ze kit ook besproeide en of die net als ik een bodem water in de zak heeft voor de luchtvochtigheid.

Zal het water in de zak invloed hebben op de hoeveelheid oogst i.v.m. luchtvochtigheid?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Er is inderdaad genoeg te vinden :)

Nee de invloed van vocht is niet zodanig dat je er meer paddo's uit krijgt.
De LV moet gewoon goed zijn om stoeltjes te groeien, is het te weinig dan gaan ze langzamer/niet groeien, is het te veel dan kunnen schimmels sneller om zich heen slaan.

Met zo'n boxje kun je weinig fout doen, mocht het fout gaan dan is het meestal dikke pech.
Lees een beetje rond hier, en dan weet je genoeg om je kweek tot een succes te brengen.

Tripze :)
B
Bom de la BommusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Me eerste schatjes zijn inmiddels omhoog gekomen :grin:

B
Bom de la BommusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ben nu zelf aan de paddo en het is heerluk!

Zo ja! Zo moet het :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."