#1
PepTalk zei:Dan lijkt me dat er niets aan de hand is..
ok bedankt
PepTalk zei:Dan lijkt me dat er niets aan de hand is..
PepTalk zei:Dat ze schuin groeien is niet zo erg. Dat komt omdat de kit vanaf een bepaalde kant (indirect) licht krijgt. Ook zul je hem (met opzet of niet)gedurende de grow ook een aantal keer draaien.
ze hadden inderdaad licht vanuit één richting ik heb gisteren mijn opstelling veranderd ze hebben nu meer gelijkmatig licht en zal ze geregeld draaien
Verder ziet het er niet heel raar uit, afgezien van de aangewezen bruine bol dan.
Hier kan ik verder weinig over zeggen...
de bruine bol is eigenlijk een misvormde hoed die was de eerste die bovenkwam zonder steel![]()
Het ziet er wel uit alsof je kit te koud/te schommeld staat.. Wat is de min (snachts) en max (overdag) temperatuur? En sinds wanneer zijn erpins verschenen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."