Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsprobleem paddo's ???

probleem paddo's ???

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kabouterkeLid
01-01-2024, 00:00
#1
PepTalk zei:
Dan lijkt me dat er niets aan de hand is..
Klik om te vergroten...

ok bedankt
k
kabouterkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik vind mijn kit er nogal raar uit zien de helft van de paddo's is misvormd de steeltjes kleuren donkerder dan bij anderen en ze groeien schuin heb hier een filmpje gepost. iemand een idee :confused: :confused: :confused:
http://www.youtube.com/watch?v=vHNIFG4i ... yU198yuMMc
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dat ze schuin groeien is niet zo erg. Dat komt omdat de kit vanaf een bepaalde kant (indirect) licht krijgt. Ook zul je hem (met opzet of niet)gedurende de grow ook een aantal keer draaien.

Verder ziet het er niet heel raar uit, afgezien van de aangewezen bruine bol dan.
Hier kan ik verder weinig over zeggen...

Het ziet er wel uit alsof je kit te koud/te schommeld staat.. Wat is de min (snachts) en max (overdag) temperatuur? En sinds wanneer zijn erpins verschenen?
k
kabouterkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
PepTalk zei:
Dat ze schuin groeien is niet zo erg. Dat komt omdat de kit vanaf een bepaalde kant (indirect) licht krijgt. Ook zul je hem (met opzet of niet)gedurende de grow ook een aantal keer draaien.

ze hadden inderdaad licht vanuit één richting ik heb gisteren mijn opstelling veranderd ze hebben nu meer gelijkmatig licht en zal ze geregeld draaien

Verder ziet het er niet heel raar uit, afgezien van de aangewezen bruine bol dan.
Hier kan ik verder weinig over zeggen...

de bruine bol is eigenlijk een misvormde hoed die was de eerste die bovenkwam zonder steel :confused:

Het ziet er wel uit alsof je kit te koud/te schommeld staat.. Wat is de min (snachts) en max (overdag) temperatuur? En sinds wanneer zijn erpins verschenen?
Klik om te vergroten...


de temperatuur overdag is 21-22 en snachts minimum 17-18 (nacht duurt maar 5u) de pins zijn nu 3 dagen verschenen heb hier nog een filmpje ,groeien doen ze wel :)
http://www.youtube.com/watch?v=fist0pQF ... yU198yuMMc
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dan lijkt me dat er niets aan de hand is..
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je had je kit eigenlijk moeten inwikkelen in aluminium folie oid.
Paddo's groeien naar het licht toe, en komt er licht aan de onder- of zijkanten van de kit dan groeien ze daar ook.

Je kunt twee dingen doen.

1. Laten zitten, hopen dat ze niet gaan rotten en je de rest van je paddo's gewoon kunt oogsten.
2. Na het oogsten van de huidige flush het substraat uit de kit halen (steriele handen!) en daarna de ongewilde paddo's met een steriel mesje verwijderen.

En bij de volgende flush dus de kit rondom beschermen tegen licht.
Alleen in een kartonnen doosje plaatsen oid is niet voldoende.

Edit:

Je hoeft niet voor elke vraag die je hebt over je kweekje een nieuw topic op te zetten.
Aangezien er van jou al een aantal topics over dezelfde paddo kit bestaan heb ik je vraag even hier beantwoord en je (nog lege) topic met des betreffende vraag verwijderd.

Probeer dus even alle vragen hier (of in je andere topic) te stellen.

Groeise!
k
kabouterkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
volgende probleem :( er groeien aan de onderkant van mijn kit paddo's wat doe ik hiermee
hier filmpje :confused: :confused: :confused: http://www.youtube.com/watch?v=NzAetQ7w ... yU198yuMMc
p
poison drinkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat Peptalk zei, maar ik zou de paddo's er gewoon met een draaibeweging uittrekken i.p.v. met een mesje.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vaak zijn die paddo's op onder- en zijkanten toch erg klein? Kun je daar zonder te veel wroeten met je vingers bij?

Draaien is wel beter ja, verwijder je een stuk meer mee (en heb je dus meer om op te eten :grin: )

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."