Ik ben nooit actief geweest maar kende jullie forum wel altijd. Nou zit ik nu met een vraag. Ik heb net mijn paddo's geoogst. Alles leek helemaal goed dus ik helemaal blij. Bij het openen van de zak ook geen stank ofzo, maar nu zag ik dat bij de stam er een blauw-groenerige kleur. Het is maar heel licht en niet overal, maar toch. Zie de foto's. Moet ik nou die hele bak weggooien en de andere paddo's (die er gewoon normaal uitzien) weggooien. Dank bij voorbaat
#3
De verkleuring begon pas na het oogsten?
Lijkt heel erg op de normale verkleuring die paddo's vertonen bij kneuzing (bijv. veroorzaakt tijdens oogsten).
#4
Na kneuzing kleuren de paddo's blauw, door oxidatie van de werkzame stoffen. Zie bijvoorbeeld deze foto van wikipedia:
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.