Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke kweekset

Welke kweekset

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is denk ik de site van het bedrijf dat deze kweeksets maakt, maar ik denk niet dat je ze rechtstreeks van het bedrijf kunt bestellen. De sets worden via wapwinkel verkocht voor 13,95euro. Dit is dan wel het kleine formaat waar je ongeveer 100gram mee zou kunnen oogsten verspreidt over de flushes. Het zijn de goedkoopste sets die ik al aangetroffen heb.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#2
http://www.growkit.com/?lang=nl
Heeft er iemand ervaring met deze sets? en zo ja goede of slechte?
En welk merk of wat zijn nu de gemakkelijkste sets voor een beginnende kweker?
Ik wou met deze sets beginnen omdat ze vooral niet zo duur zijn, maar als ze dan ook niet goed zijn geef ik liever wat meer geld uit
Groetjes
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zie nergens een prijs staan?

Verder vind ik het een slechte site, ziet er niet uit en erg goedkoop.
Dit hoeft overigens niets te zeggen over de kwaliteit.
Volgens mij zit er weinig verschil tussen de merken, ook tussen strains zit weinig verschil in beginnersvereiste.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals je zelf al zegt, ook van het kleinste formaat.
Voor een eerste keer misschien leuk, maar bijna niet rendabel.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#5
voor ongeveer 100gram vers is 13 euro toch niet zo veel geld?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
True that. Maar ik vind 4-6 keer zoveel voor 34,50 nog minder geld.
Het is natuurlijk altijd hoe meer je koopt hoe goedkoper het wordt, maar 100 gram vers is gewoon niet zoveel. Voor een ervaren tripgroepje van 4 personen al net te weinig om er 1 keer op te trippen. Als ik stoeltjes groei sla ik meteen een soort voorraadje in als het ware.
j
jamLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zijn er dan sets waar jij al goede ervaringen mee hebt gehad, en zo ja welke? Ik heb al ontzettend veel opgezocht over kweeksets maar hier vind ik wel de mensen met het meeste ervaring en van die hun kennis maak ik dan ook graag gebruik. :)
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is tot nu toe heel wisselend geweest. Eigenlijk geen slechte ervaringen behalve met een plaatselijke smartshops waarbij de kits volgens mij oud en ongekoeld bewaard werden ofzo.
Het product van de verschillende de smartshops die je snel met google kunt vinden is eigenlijk overal vrijwel hetzelfde. Je betaald wel overal net wat meer of minder, hier zou je naar kunnen kijken hoewel je dit wel wat service kan schelen mits er wat mis is met je kitje.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."