#1
Hallo Zebraffe,
Zijn ze ondertussen al boven?
En hoe gebruik je de spongepot? In een propagator met iets van perliet op de bodem?
De eerste keer zijn de zaden verrot dus heb je ze te nat gehad.. Nu misschien te droog?
Succes iig!
Zijn ze ondertussen al boven?
En hoe gebruik je de spongepot? In een propagator met iets van perliet op de bodem?
De eerste keer zijn de zaden verrot dus heb je ze te nat gehad.. Nu misschien te droog?
Succes iig!
