Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDRINGEND hulp nodig voor paddo's

DRINGEND hulp nodig voor paddo's

6 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb ze nu geoogst omdat ik denk dat ze overrijp zijn. Ik hoop dat ik juist ben en het juiste heb gedaan
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#2
Iemand die weet wat er mis is gegaan, op 1 avond zijn meer dan de heft van mijn paddo's plots zwart gekleurd. Is dit 1 of andere schimmel? Pluk ik ze best nu al? En is heel mijn oogst nu verpest?
Ik hoop dat er iemand mij kan helpen
cheers




T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben geen expert ermee, maar denk dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Dacht dat zodra ze rijp zijn snel naar 'kapot' gaan als je ze niet plukt.

Valt de schimmel enigszins mee of is het experiment mislukt?
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#4
25tolife zei:
Ben geen expert ermee, maar denk dat je de goede keuze hebt gemaakt.

Dacht dat zodra ze rijp zijn snel naar 'kapot' gaan als je ze niet plukt.

Valt de schimmel enigszins mee of is het experiment mislukt?
Klik om te vergroten...

Eigenlijk denk ik niet dat het een schimmel is want je kunt het zwart eraf wrijven met een papiertje. Ik heb ook gelezen dat het maalgezien niet schadelijk en je ze dus nog kan opeten.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind het er wel een beetje uitzien als een schimmel, vooral omdat het zich echt in een cirkel rond één gebied concentreert. Ik ben echter geen expert, verre van..
P
PsilocybeMichLid
01-01-2024, 00:00
#6
SmartieAndMe zei:
Ik vind het er wel een beetje uitzien als een schimmel, vooral omdat het zich echt in een cirkel rond één gebied concentreert. Ik ben echter geen expert, verre van..
Klik om te vergroten...
Het is geen schimmel. Ik moest ze gewoon wat vroeger geoogst hebben. De vliesjes waren al geopend. De zwarte vlekken zijn gewoon sporen. De smaak is minder goed, maar ik kan ze nog consumeren.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Gelukkig :) Je hebt ze geprobeerd dus? Tripreportje? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."