#1
Ik heb ze nu geoogst omdat ik denk dat ze overrijp zijn. Ik hoop dat ik juist ben en het juiste heb gedaan
25tolife zei:Ben geen expert ermee, maar denk dat je de goede keuze hebt gemaakt.
Dacht dat zodra ze rijp zijn snel naar 'kapot' gaan als je ze niet plukt.
Valt de schimmel enigszins mee of is het experiment mislukt?
Het is geen schimmel. Ik moest ze gewoon wat vroeger geoogst hebben. De vliesjes waren al geopend. De zwarte vlekken zijn gewoon sporen. De smaak is minder goed, maar ik kan ze nog consumeren.SmartieAndMe zei:Ik vind het er wel een beetje uitzien als een schimmel, vooral omdat het zich echt in een cirkel rond één gebied concentreert. Ik ben echter geen expert, verre van..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."